Käyrää vaan alemmaksi. Laita samalla lattialämmityksen kiertovesipumput täysille (vaikka vissiin jo ovatkit). Mulla on alaminimi 22-23 asteessa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä koska Oumanin suojaustoiminto nostaa automaattisesti alaminimiä lämpökäyrän pyynnin mukaisesti.
Minulla yläminimi on 37 astetta ja pakkasilla kone käynnistyy lähes poikkeuksetta alaminimin/Oumanin suojauksen toimesta. Vain jos käyntijakson jälkeen käytetään runsaasti vettä ja käyttöveden lämpötila laskee 37 asteeseen, tapahtuu käynnistys yläminimin toimesta.
Se yö/poissa 4 astetta vaikuttaa siten että koneen käydessä käyrä ja pysäytysrajat menevät kuten lämpökäyrä komentaa. Kun kompressori on sammuksissa niin käynnistyminen tapahtuu käyrä miinus neljä tilassa. Tämän voit todentaa valikon "menovesi info" kohdasta.
Koska TRENDisi mukaan kone on käynnistellyt yläminimin ohjaamana niin sisälämpötila laskee myös yläminimiä laskemalla, mutta joskus käyttövesi on sitten haaleampaa.
Mulla on käyrän pyynti -20 asteessa 35 eli ei ihme jos kämppä lämpenee 38 asteen pyynnillä nyt kun ei termostaatit rajoita