Vähän aikaa meni näin aamusta miettiessä että miksi se kierto katkeaa, mutta tarpeeksi kahvia niin muistin että siellähän on vaihtoventtiili MLP:ssä joka sen kierron katkaisee

Pumpun viereen ei enää mitään lisäsäiliöitä mahdu, joten UKV pitäisi sitten sijoittaa IV-koneen viereen yläkertaan. Tuosta ei liene mitään haittaa? Yläkerran jakotukki on ihan vieressä ja siitä onkin jo haaroitettu valmiiksi lähdöt tuolle jälkilämmitykselle.
Kytketäänkö se noin kuin olen yrittänyt liitteessä esittää? Nyt helppo askarrella kun jälkilämmityksen putkia ei ole vielä vedetty kuin koneelta lähdöt.
PS. Jos olisin tiennyt (tai selvittänyt) että tuon vesikierron takia pitää hommata tonnilla lisäkilkkeitä (sulkupellit moottoreilla, UKV) niin olisin ehkä kuitenkin ruksinut sen sähköpatterin siihen tilalle

Mutta onpahan maalämmöstä revitty nyt sitten hyöty irti kuten alunperin olikin tarkoitus.