Ei se onni ja autuus löytynytkään noilla säädöillä vaikka aluksi siltä näyttikin ja tulistuksen ja latauksen lukemat näyttivät siltä kun kuuluukin. Lueskelin jotain vanhaa keskustelua täältä foorumilta ja siellä neuvottiin laittamaan lataus ja tulistuspumput ykköselle. Laitoin myös LJ1 pumpun ykköselle ja avasin hieman tulistuksen hanaa. Näyttäisi siltä että latauspumpun ja LJ1 pumpun laitto ykköselle hidasti ylävaraajan jäähtymistä.
Aiemmilla säädöillä ylävaraaja ei suostunut lämpeemään yli 46 asteen ja nyt tänä aamuna uusilla säädöillä oli lämmennyt 48 asteeseen.
Nyt siis säädöt: ylämin 44, ero 4
alamin 32, ero 7
Tulistuksen ja latauksen pumput ykkösellä (lataus 30W, tulistus 25W)
Eiliseltä mittauksia ennen pysähdystä:
1) 28
2) 38
3) 54
4) 39
Kysymys kuuluu että onko toi latauksen dt 11 liikaa?
Mitä säätöjä kannattaisi lähteä muuttamaan vai kannattaako mitään?