Hei,
Täällä olis kolmas S1255 joka alkanut kuluvan vuoden alusta saamaan vaihtelevasti Niben MyUplink -ohjelmaan herjaa "Comm fault to inverter on NIBE S1255-12 R EM". Asennettu 2020 joulukuussa. Mikä on outoa, laite itsessään ei mielestäni ole reagoinut noihin viestihin, tarkoittaen että sielä ruudulla lukee aina vain "Laitteistosi toimii oikein", näistä virheviesteistä huolimatta. Mitään toiminnallista vikaa en ole onnistunut havaitsemaan vaikka tämä error uhkailee seuraavasti:
"Permanent compressor stop due to communication fault with inverter. Cut the power supply to the product, check main and group fuses and then restart. If the alarm recurs, select auxiliary mode and contact your installer."
Laitteessa sisällä aina uusimmat päivitykset, software 2.18.5 näyttää olevan tällä hetkellä.
Jatketaan tarkkailua (tänään tullut kaksi viestiä)...