Moottorihan saa jatkuvasti virtaa, kun kone on kytkettynä päälle, eli päävirtareleen ja puhallintehon asetusreleen väliseltä johdolta ja moottorin yhteisen paluunavan väliltä saa alkuperäisen toiveen mukaisen tiedon 230V (esillä olevan säästömuuntajan tapauksessa paluunapana siis säästömuuntajan kytkentärimalta L -- N[BU]). Toki paluunavan yhdysjohdon virtakin periaatteessa kertoo, milloin laite on päällä (edellyttää sopivaa elektronista virta-anturia tai sitten on löydettävä jostakin sopiva virtaohjattu rele, katkaistava ao. johto ja laitettava rele katkoskohtaan. Tuo johto on helppo löytää laitteen sisältä (kirjoitan kokemuksen pohjalta, kylläkin toiseen käyttötarkoitukseen).
Huolto-ohje ei valitettavasti sisällä koko laitteen kytkentäkaavaa, joten en osaa sanoa, mistä tuon edellisen potentiaalin saisi helposti käsille. Sen sijaan suosittelen minäkin puheena olleen venttiilin ohjausnavan käyttöä myös ohjaamaan toisiorelettä, jolla ohjaa pumppua (relettä siksi, että ei ehkä ole viisasta kytkeä kovin paljon kuormaa suoraan laitteen venttiilinohjausnapaan, koska venttilihän vie vain muutaman watin ja piiri on suunniteltu tuota vähäistä kuormitusta varten). Tämä kytkentä säästää edelliseen verrattuna sähköäkin. Ei ole mitään väliä käyttötarkoituksen kannalta, millainen itse venttiiliratkaisu on (4-tie-, 3-tie-, 2-tietermoventtiili vai 2-tiemagneettiventtiili).