Eivätkä valmistajien sivustot yleensä auta asiaa. Mainos-lätinää ja puolialastomia tyttöjä on loputtomiin, mutta kuin nka moni todellisuudessa kaipaa netistä ylisanoja ja hehkutusta. Eiköhän sieltä nimenomaan haeta tietoa, hintoja ja ohjeita.
Monesti hinnoistakin riittäisi karkea arvio: tikkujäätelön, voipaketin vai kultasormuksen hinta metriltä
Mennään tässsä varsineisesta aiheestasi sivuun, mutta on niin totta, että mainonta on suurelta osalta vain mielikuvia, ei sitä asiaa, mitä ostajakandidaatti hakee.
Näin on myöskin lämpöpumppujen myyjillä.
Me mahdolliset asiakkaat haemme oikeaa, asiallista tietoa, mutta mainostoimistot kehittelevät yritysten sivuille vain sitä kuuluisaa unelmahöttöä.
Niinpä jää moni lämpöpumppumerkki ostopäätöstä tehtäessä sivuun vain sen takia, että laitteesta ei saa juuri mitään asiatietoa.
Ihan oikeata asiaa mainontaan kaivataan.
Naispuoliselle asiakasta voi ehkä mielikuvamainonta puhutella, mutta harvemmin miestä.
Lämpöpumpun ostaja on kuitenkin yleensä mies!
Jättäkää kauppiaat se unelmahöttö poliitikoille.