Itse taas olin ajatellut, että puskuri ei omassa tilanteessa koskaan lämpene tarpeeksi!

Kun se anturi on nyt ohjeen mukaisessa paikassa, eli puskurin alaosassa ja tuo anturi näyttää aina pienempiä arvoja kuin koneelle palaava vesi on tai jos mittaa paluuputken lämpöjä, ennen puskuria siis.
Se parannus kyllä tuli masiinaan, kun vaihtoventtiili vaihdettiin tossa viikko pari sitten, niin nollakeleillä kone jopa huilasikin välillä. Ihan 40 min!
Kun tähän saakka huilit oli pääsääntöisesti 20 min.
Mutta nyt kun on taas kylmemmät kelit, niin kone pääsee hädin tuskin tavoitearvoon ja tauot jäävät siihen pakolliseen 20 min.
Pitänee vielä koittaa tuota paluuputkea anturille.
Aiemmin sain muistaakseni sillä vähän pidemmät käynti- ja lepoajat, silloin kun se vaihtoventtiili vielä falskasi.
Ja nyt vasta taisin tajuta tuon Fraatin aiemman viestin...