Mulla on ainakin nibessä 3 eri vaihto ehtoa nollaukselle. Itse tein vain huolto ja käyttäjä nollauksen firmiksen päivityksen yhteydessä, niin tilastot esim vuosi kulutus pysyvät ennallaan. Kyllä firmis pysyy samana asetuksissa
Asetuksista voi nollata seuraavat erikseen:
Käyttäjäasetukset
Huolto asetukset
Parametrit
--
Nyt on uusi firmis pyöriny viikonlopun yli. Muutosta on tullut aika paljon tehokkaampaan suuntaan.
Kiertovesipumppu pyörii nyt 100% koko ajan jolloin virtaus on 25L/min
Kone haluaa nykyään käydä automaatilla 2 asteen DTllä.
Eilen päivällä kiihdyteltiin jo 48hersillä mitä en oo ennemmin nähny kun pihalla on kuitenkin +5 astetta lämmintä.
--
Tallin lämpötila noussut yhdellä asteella ennemmin +20 astetta nyt +21. Meinasin pienentää autotallin jakotukin virtausta mutta alkas tukki suhisemaan niin kovaa, että en muuttanut sitten lopulta virtauksia mihkään. Mulla on siis nibe autotallissa josta ajan 20 metrin kanaalilla lämmön ja käyttöveden pää rakennukseen.
Talon puolellakin lattia tuntuu koko talossa ihmeen lämpöseltä. Kohonneen virtauksen huomaa selvästi ja lämmitys toimii tehokkaammin. Jotenkin alan tykkäämään tästä uudesta kovasta menosta

Tuli vaan mieleen kysyä että kumpikohan on parempi copin kannalta?
1. Ajaa 2 asteen dtllä kovalla virtauksella kiertovesipumppu 100%
-
2, Ajaa 3-4 asteen dtllä pienellä virtauksella jolloin kiertovesipumppu pyörii 55%