Mun piti myös käydä kattomassa, kun on ittellä tuollainen 300 G malli ja 17 kW kone. Ei löytynyt kyllä mitään muuta, kun kaksi kiertopumppua ja T-haara. Pystyisiköhän tässä300 G mallissa ajattelemaan niin, että laite pyörittää jompaa kumpaa pumpuista ja se on se "vaihto" operaatio sitten. Laitteessahan on siis elektroninen paisuntaventtiili, joka säätyy ilmeisesti sen mukaan, miten kuumaa tavaraa tarvii tuottaa, eikä pelkästään sellainen vaihto-operaatio 2:den tiukkuuden välillä. En tiedä onkohan siinä jotain eri portaita, vai onko väli sellainen lineaarinen ja moottorin ottoteho sitten kasvaa kaasun paineiden myötä tasaisesti, vai onko siinä esim useampi porras tuossa elektronisessa vaihtoventtiilissä. Itse epäilen, että homma toimii niin, että ensin valitaan tarvittava pumppu kiertämään ja sen jälkeen alkaa tuo elektroninen paisuntaventtiili hakemaan pyyntilämmön tarvitsemaa aukkoa paisuntakaasulle. Mulla löyty vain tuosta lämmityspiiristä takaiskuventiili ja tuo lämminvesivaraaja oli MIELESTÄNI suoraa lenkkiä. Ei tässä kyllä ihan meinaa kärryillä pysyä, kun tuolta katteli, mutta onneksi täältä löytyy monenlaista tietäjää ja eiköhän kohta ala apua tippua.