Koitin vähän tuijottaa tuota viilennystä ja mulla kaivolta tulee patterille 8,9C litku, joka lämpiää patterissa lämpötilaan 10,5C. Ulkona on läheisen sääaseman mukaan 21,8C 47% ja kun nuo arvot heittää Veabin tuotevalintasoftaan (litkuna 30% etyleeniglykoli, oikeasti etanoli) niin virtaamaksi haarukoituu 0,08l/s, joka täsmää myös pumppukäyriltä ja MLV:n painehäviökäppyrän mukaan määriteltyyn. Veabin softa sanoo, että tuloilmaksi tulisi 16,11C 67% ja tuloilmakanavasta ir-pintalämpömittarilla mitaten tulee 16,1-16,4C ilma. Eli hyvin täsmää.
Mulla sitten vielä normaalisti jäteilmapatteri lämmittää tuota 10,5C litkua lukemaan 12,6C. Tuon 10,5C mittauksen aikana jäteilmapatteri oli ohitettu anturien sijoittelun takia. Tässä vielä kaavio kytkennästä:

Tuo 8,9C oli siis tuosta "Series4" ja 10,5C "Series5" kohdasta. Kun jäteilmapatteri on käytössä niin "Series5" siis näillä keleillä 12,6C. Mulla siis KP on jatkuvasti päällä ja MV myös kokoajan auki. Kytkentä kuvan mukaisesti MLP:n "jälkeen" toisin kuin Valloxin kytkärissä.
Käyttövesi tulee muuten ihan kivalla lämpökertoimella kun on päivän lämpännyt tällä tavalla viinaa ja sitten illalla menee suihkuun...