No niin, kävin tekemässä VaraajaAlaErotukseen muutoksia huoltotilan kautta. Uusi asetus nyt 10 eli max. pykälä minkä pystyy vaihtamaan.
Muut säädöt
L1:
-20=31
0=26
+20=22
Maks.raja: 35
L2:
-20=33
0=28
+20=23
Maks.raja:38
VaraajaYläMin: 50
VaraajaYläEro: 6
YläOhjausRaj: 70
Näillä muutoksilla pumpun lähtiessä pyörimään klo.20:21 (Ulkolämpö -2C) oli
VaraajaYlä: 50
VaraajaAla: 27
Kuumakaasu: 32
Pumppu sammui klo.20:27 eli käyntiaika n.6min.
jolloin
VaraajaYlä: 50
VaraajaAla: 37
Kuumakaasu:71
(Sammumisen jälk. VaraajaAla lämpö nousi vielä seur. min. aikana lukemaan 40 ja Kuumakaasu alkoi hitaasti tippua pykälä kerrallaan 70, 69...)
Tauko 17min.30s.
Taas käyntiin klo.20:44, jonka jälk. seis klo.21:02 eli käyntiaika venyi nyt 18minuuttiin! Pumpun pysähtyessä arvot:
VaraajaYlä: 51
VaraajaAla:52
Kuumakaasu:93
L1:+26
L2:+29
Ulkolämpö noussut asteen eli nyt -1C
Sitten joutuikin odottelemaan seuraavaa käynnistystä..
40min. sammumisesta arvot:
VaraajaYlä: 52 (noussut 1C)
VaraajaAla: 33
Kuumakaasu: 40
Taukoa kesti yht.1h13min

kunnes käynnistyi klo.22:15 arvojen ollessa:
VaraajaYlä: 50
VaraajaAla: 27
Kuumakaasu: 32
Vielä loppuun kysymyksiä..
Täytyykö tuota VaraajaAlaMinimiä (nyt 27) muuttaa kelien mukaan? Ja miten VaraajaYläMin (nyt 50) ja YläErotus (6 tehdas asetuksessa) vaikuttaa tähän kokonaisuuteen? Kannattaako niitä muuttaa? Kiertovesipumppu on ollut asennossa: 3 jota muutin asentoon: 2, onko tällä mikä merkitys?
Huh, tulipas tekstiä
