Tänään tehtyä lämmitysjakson tietoa. Kommentteja otetaan vastaa. Näillä keleillä ei käy kuin tuo 20 min ja huilia tulee 90 min.
On kyllä todella lämmin keruuneste. Tässä lukuja mun pumpulta. Minuutin kohdalla tulo kaivosta 4, meno/paluu 25/20, kuumakaasu 42. 6 min kohdalla kaivosta 4, meno/paluu 26/21, kuumakaasu 55. 8min 4, 26/21, kuumakaasu 56. 15min 3, 27/22 kuumakaasu 57, 19min 3, 27/22 kuumakaasu 58.
Ilmoittaako Thermia keruunesteen lämpötilan kymmenyksen tarkkuudella? Ymmärsin, että DHP-H olisi sama pumppu, mutta itse en ole ainakaan kymmenyksiä saanut näkyviin. Jos taas mittaat omalla mittarilla niin onko lukema putken päältä vai anturitaskusta? Todella korkea tuo litkun lämpötila jos on anturitaskusta mitattu.
Vähän rasittava tuo yhden asteen resoluutio siinäkin mielessä, että käyrä on myös sillä tarkkuudella. Tästä aiheutuu mun säädöillä se, että pyynti on 24 välillä +2- -6. Tuo taas johtuu loivasta käyrästä (24). Lämmöt pysyy kyllä tasaisina kun on tuota varaavaa massaa tasaamassa.