Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ekowellin tuki?  (Luettu 4472 kertaa)

Poissa TA

• Nuorempi jäsen
  • **
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
Ekowellin tuki?
« : 11.11.08 - klo:07:26 »
Minkälaista apua on saatavilla, jos Ekowellin pumpun kanssa tulee ongelmia? Ainakin Tampereen seudulla jälleenmyyntiä näyttää hoitavan 1 miehen firma, kuinkahan mahtaa puhelimeen vastata viikonloppuina ja loma-aikoina? Onko kellään kokemuksia yhteydenotoista tehtaalle?

Poissa eksile

• Täysjäsen
  • 1002 ja toimii
Re: Ekowellin tuki?
« Vastaus #1 : 11.11.08 - klo:17:25 »
Jep, yhden miehen firma, eli taidat puhua Tradevisionista.

Aikana jolloin olin omaa valintaa tekemässä soittelin kyseiseen firmaan useastikin, kuten myös muille toimittajille. Aina ei ollut "virka-aika" mutta kertaakaan ei asia jäänyt  kyseisen puulaakin osalta selvittämättä. Ellei yhteyttä saanut samantien niin Rautio soitteli mulle päin päästessään luurin ääreen.

Kannattaa kysäistä myös lattialämmön asennusta, Rautiolla on siihen pätevä yhteistyökumppani.

Lisäksi Ekowellilla on kiertäviä huoltomiehiä jotka saapuvat tarvittaessa paikalle tai antavat myös puhelinneuvontaa jos kyse on säädöistä. Samoin Rautio.

Olen muutaman kerran kysäissyt asioita myös kaupanteon jälkeen ja toiminta on yhtä kattavaa, ei siis mikään "perävalo" firma.

Tehtaalle en ole yhteydessä ollut paitsi ton huoltomies jutun osalta, kun ei ole ollut 1002:ssa ongelmia.

Poissa Matias

• Konkari
9kw Ekowell EPT400 vuodesta 1998
Jämä Kantikas 1250l Keruu 2X200m