Näin uutena jäsenenä tällä foorumila en malta olla kehumatta...
Pari viikkoa olen kahlannut tämän foorumin juttuja läpi.... ja paljon olen muuten apuja ja vinkkejä löytänyt.
Itseläni Ekowell ECT400 pumppu. Kaikki säädöt ja neuvot asetuksiin olen löytänyt ja haarukoinut pumppuuni tämän foorumin kautta, eli tosi iso KIITOS kaikille.
Vime viikolla luin jotain foorumin juttua ja eihän siinä muu auttanut kuin mennä tekniseentilaan pumppua kyttäämään... Siinä istuskeltiin Miesten kesken iltaa(Minä ja ECT 400). Kumpikin nautti nesteistä... No minähän yhdessä vaiheessa kuulostelin, että nyt on kompurassa joku sivuääni...
Äkkiä takas foorumille, no täältähän löyty Ekowell:n tehtaiden e-mail osoite. No... Flavonoidejen siivittämänä viesti tehtaalle, että onkohan joku nyt menossa rikki??? Pävä/Ilta/Yö oli Perjantai.
....Maanantaina soi puhelin. Ekowelin huoltomies soitti, että hän lähtee Kemijärveltä kohti etelää ja voisi ajella teijän/siis meijän kautta. Minä vähän yritin sanoa, että tais se sivuääni olla oman pääkoppani suhinoita, mutta en kehdanut.
Kaveri tuumas, että hän on Keskisessä-Suomessa tiistai aamuna... Klo 9:30am Ti aamuna soi puhelin, että ollaanko siellä kotona hän on pumpun luona N.1h päästä!
Kaveri tuli testas ja tutki. Kaikki OK! Toimii loistavasti. Vaihdeltiin kuulumiset jne. Kysyin, mitähän tämä lysti mahtaa maksaa(olin varautunut nykyhinnoilla, paperirahaloihin) kaveri hieraisi lippistään ja tuumas tämän kuuluvan palveluun.
...Ens kesänä alkaa taas uus projekti, ja olen 110% varma kennen Maalämpöpumpun kohteeseeni valitsen.
Kiitos Ekowell