Ruuvin ollessa irti painaa paine roottoria ruuvin suuntaan ja sitten ottaa jostain kiinni
Noin näyttää olevan,kun moottorissa on sähkö päällä ja ilmausruuvi irti niin jumissa on mutta kun puikolla painaa akselia hiukan sisäänpäin niin alkaa pyöriä ja kun puikon irroittaa akselista niin jumittuu.
Akselin suuntainen liikevara näyttää oleva 3-4mm ja akseli on ilmausruuvin puoleiseen päätyyn painuneena kun ilmausruuvi on irti.
Näköjään ilmausruuvin keskella oleva holkki toimii myös laakerina koska holkin lieriön sisähalkaisija on 8mm ,sama kuin akselin halkaisija.
Akselin pään ympärillä moottorissa ei ole mitaan tukea,päätylaipassa on keskellä ilmausruuvin kierteet.
Eli jos ilmausruuvi irroitettuna moottori ei pyöri sähköllä niin se ei ole vika vaan ominaisuus
Kiertopumpun laakeri