Itselläni on myös tuon FE7:n opettelu menossa.
Mutta tuohon eco-tilaan.
Minäkin olen ymmärtänyt juuri noin, että lämmitykselle annetaan kellonaikaväli, jolloin lämmittää mukavuuskäytön mukaan.
Muussa tapauksessa tekee eco-lämpöistä vettä.
Sellainen huomio tuohon, että itselläni on aina ollut etupaneelista valittuna mukavuuskäyttö, eikä ohjelmakäyttöä.
En tajunnut, että tehtaalta tullessa koneeseen oli esiasetettu tietyt aikavälit, jolloin mennään mukavuuskäytöllä, oisko ollut klo 6-22.
Ihmettelin, kun kämppä ei tahdo lämmetä millään ja sitten joku täällä foorumilla vinkkasi, että muutapa kellonaikaa koneessa ja ongelma alkoi selviämään, eli sehän pudotti yöksi lämmöt eco-moodin mukaisiksi.
Katsoin juuri manuaalia ja siellä sanotaan, että jos on valittu mukaavuuskäyttö, niin pysyisi aina mukavuuslämmöissä.
Ei mielestäni omalla kohdalla kyllä näin tehnyt vaan yöksi putosi lämmöt.
Vai käviköhän siinä sitten niin, että lopetti lämmityksen kokonaan... ei kai sentään... kun en enää muista.
Tänään vielä tajusin senkin, että FE7:ssa pitää olla valittuna automaattitila. Minulla se oli ollut koko ajan päiväkäytöllä ja silti se toimi.
Nyt kun vaihdoin automaattitilaan, niin huonelämpötila kohosi anturin mukaan 0,5 astetta ylöspäin? Mitä ihmettä...? Tekeekö sinulla vastaavaa?
Sori, tää nyt meni vähän tajunnanvirraksi tämä vastaus, jossa ei edes kunnon vastausta tullut!

Kokeilisin sinuna ehkä siten, että laitat FE7:n huonevaikutuksen nollille, eli säätää pelkästään käyrän mukaan.
Sen jälkeen testaa vielä miten toimii, jos valitsetkin etupaneelista mukavuuskäytön, etkä ohjelmakäyttöä.
Tai voiko sinulla olla sitten Serviweltissä väärin päin ne määritykset jotenkin? Kun en ole sitä koskaan itse nähnyt, niin paha ottaa siihen kantaa.
Ja nyt välähti mieleen vielä se, että jos aikamäärityksiä tehdään yli vuorokauden vaihtumisen, niin sen määritykseenhän oli joku oma kikkansa.
Katso vielä manuaalista, siinä piti jotenkin kahdessa osassa laittaa aikaväli, en muista miten sekään tehdään.
Nythän voi vielä testailla, kun ulkona on suht lämmintä.
Ei siis haittaa, jos jotain menee pieleen ja ois vaikka yöllä lämmöt pois kokonaan!