Puskurista sinänsähän ei tule mitään haitta koskaan maalämmön kanssa, koska jatkuva pyrkimys päästä mahdollisimman mataliin lämpöihin. Eli ongelma on juurikin maalämmön kanssa Se, että vanhoihin tottumuksiin kuului laittaa esim 300 L sähkövaraaja , jota lämmiteltiin helposti sinne 80 asteen tienoille ja silti jotku piti, että onkos sulla vain yksi pönttö. No nyt on yhtäkkiä sitten ilmaantunut sellainen koulukunta, että kyllä Se on ihan ylenpalttista, kun saadaan yli 200 L varaaja ja alle 60 asteen pyynnillä vielä olemaan ihan herttuaallista ylellisyyttä. Monet kauppiaat vain kokee sen todella ongelmalliseksi, kun täytyy ottaa liikaa realiteetteja pöydälle ja laskea vaikka oikeasti niitä KiloWatteja. Nuo varaajat on vain ihan oikeasti TEHOsäiliöitä, mutta Se saattaa vaatia enemmän abstraktia ajattelua, mihin jotku täällä huutelevat on valmiita. Varsinkin jos ovat vielä jonkun pumppumerkin edustusta puolustamassa ja esittävät ylläpitäjille kirjoitusten poistamisia ainoana argumenttinaan vihollisten mainostaminen. Älä siis huoli noista tuulesta temmatuista huulista. Esilämmityskierukka on vain monissa tapauksissa LUXUSTA ja melkein kaikki pärjää ilman. Mulle ei kuitenkaan tarvitse tulla selittämään mistään järkevyyksistä, kun tämä oma systeemi on halvempi käyttökustannuksiltaan ja Se vielä lisäksi tuo tuon käyttöveden tason ihan uudelle ulottuvuudelle, kun varaajia laitetaan oikeasti töihin ja venymään, johon ne on tarkoitettukin. Jos haluat pelkästään säästää rahaa , niin älä osta mitään varaajia, vaan posotat niinkuin ennenkin ja kiristät pantaa ottalla. Mä lopetin tupakan polton, kun laskin, että vuotuisella sähkönhinnalla saan polttaa 16 savuketta päivässä, jotta mennään talon lämpöihin. Mulla vain on niin, että tuo 390 L käyttövettäkin on ihan pienessä luokassa ja tuo lämmitysvaraajan kautta tuleva tuplaus on kuin nenä päähän ja sen lisäksi Se vielä on taloudellisempaa, kuin ilman esilämmitystä ihan maailman piikkiin saakka.