Koska olette jo oikealla "tiellä" niin nyt kun tiedätte mitä haluatte niin puhelin kouraan ja soitatte kaikki geopron jälleenmyyjät läpi.
Puhelun kulku on seuraava:
- Päivää, haluatko tienata muutaman tonnin pikkuhommasta?
*

??
- Niin, välittäisit minun pumppukauppani tehtaalle
* no tuota minkäslainen kohde...
- ei ei ei...älä ihmeessä tuommoisilla vaivaa päätäsi, ne on jo hoidettu, laitat vaan faksin tehtaalle että lähettävät pumpun tähän osoitteeseen, 2 minuutin homma.
* tämä haluamasi pumppu maksaa 10500 euroa...
- Eiköhän sovita että tänne 700 km päähän se maksaa 8000 euroa, josta sulle jää ihan mukavasti katetta 2 min työstä.
* hmmmm, olet kyllä niin kaukana että tuskin poljet "paikallista" hintatasoa...olkoon menneeksi.
Koska siitä pumpun myyjästä ei ole mitään apua pumpun oston jälkeen (saattaa löytyä poikkeus yksi tuhannesta)...niin miksi edes yrittää "vinguttaa" sitä paikallista myyjää laskemaan hintaa kun on saanut toiselta puolelta Suomea paremman tarjouksen?
Se vaan suuttuu ja soittaa tehtaalle että joku polkee hintoja. Mun pumpun myyjä repi peliverkkarinsa aivan totaalisesti kun sanoin että mulla on 600 euroa parempi tarjous kuin sun tarjoushintasi - myi kuitenkin samaan hintaan (ja puhisi kiukusta). Tämän jälkeen Hamalilta katosi hinnasto sivuiltaan. Samoin on tainut käydä ekowellille jne.
Pyytäkää siltä myyjältä pumppujen hinnasto...
Jani