Kun pumppu lämmittää LV varaajaa, niin rego ohjaa lattipiirin shuntin ohituskierron aikana kiinni. Dataloggerin käyrässä näkyy piikki alaspäin tällöin GT4-sensorilta LV-lämmityksen aikana.
----> IV-koneen jälkilämmityksen vesipatteripiirin syöttö alkaisi viilentyä tuossa lattiapiirissä jonka lämpötulo katkaistaan LV tuotannon aikana, kun shuntti menee kiinni. Lattiapiirissä on kuitenkin sen verran lämpöä varautuneena, että ei aiheuta jännitystä, mutta en silti sulkisi shunttia, kuten rego nyt ohjelmallisesti tekee.
Muuten systeemi toimii kohtuu kivasti, mutta vasta vajaa viikko testailtu.
EDIT 14.2.2007
Shunttimoottori sinänsä on hyvä, mutta kun ohjaukselle ei ole opetettu tietyn asteluvun asentopaikkaa, niin säätö on jatkuvaa sahalaitaa ja sahalaidan keskiarvokohta on säädetyn tavoitelämmön kohdalla. Säätäminen on vaativaa siksi, että pumppu syöttää lämpöä eritavalla hystereesin nousevalla ja laskevalla käyrällä.