Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VAROITUS  (Luettu 5754 kertaa)

Poissa huijattu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 7
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
VAROITUS
« : 25.01.12 - klo:16:05 »
Te ketkä olette hankkimassa maalämpöä taloonne pirkanmaan,satakunnan alueella,VÄLTTÄKÄÄ RM Lämpöasennusta. Kyseinen herra kävi asentamassa kesällä maalämpöpumpun ja sen jälkeen häntä ei saa puhelimella eikä muullakaan välineellä kiinni,saatika että hän soittaisi tai ottaisi yhteyttä.Puhelut menee vastaajaan ja ilmoitus kuuluu,että vastaajaan jätettyja viestejä ei kuunnella.Hänen asentajansa kautta satojen soittokertojen jälkeen sain yhteyden ja herra lupasi tulla korjaamaan automatiikan joka hoitelee sunttia jonka kautta saunatilan lättialämmitys toimii.Herra Routakangas kävi ja totesi,että laajennusyksikkö on viallinen ja se pitää vaihtaa.Herra otti laajennusyksikön mukaansa ja lupasi ilmoittaa kolmen päivän jälkeen koska tulee asentamaan uuden.Herra routakangasta ei ole NÄKYNYT eikä KUULUNUT joten HÄN otti ja pölli maksetun Laajennusyksikön kylmän viileästi.Soitin maahantuojalle ja he ONNEKSI lupasivat hoitaa asin ja uuden asentajan asentamaan kyseisen laitteen .Herra Routakangas ei tosin  enää edusta kyseistä maalämpöpumppua jonka asensi meille. Joten ÄLKÄÄ missään nimessä ottako RM lämpöasennusta asentamaan minkään merkkistä laitetta kiinteistöönne,sillä säästytte monelta harmilta.  >:( >:( >:( >:( >:(
« Viimeksi muokattu: 15.05.12 - klo:22:24 kirjoittanut admin »

Poissa kkuukkeli

  • Vanha jäsen
  • ****
  • Viestejä: 265
  • Thermia Diplomat TWS 10, 175m, 139+38 m2
Re: VAROITUS
« Vastaus #1 : 25.01.12 - klo:17:27 »
Tulit sitten tänne itkemään asiaa, josko saisi tehtyä vähän vahinkoa takaisin? Ihmisten nimet voisi ainakin jättää pois viesteistä, vaikka kuinka kismittäisi.

Poissa huijattu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 7
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
Re: VAROITUS
« Vastaus #2 : 25.01.12 - klo:18:05 »
Lainaus
Tulit sitten tänne itkemään asiaa, josko saisi tehtyä vähän vahinkoa takaisin? Ihmisten nimet voisi ainakin jättää pois viesteistä, vaikka kuinka kismittäisi.
Mitän mahtaisit itse tehdä,jos osuis omalle kohdalle ja todennäköisesti et ymmärtänyt kirjotettua tekstiä.Totta moosen laitan huijarin nimen, ettei kukaan vaan vahingossa joudu samaan tilanteeseen sen pahisn pellehermannin takia

Poissa huijattu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 7
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
Re: VAROITUS
« Vastaus #3 : 25.01.12 - klo:19:47 »
Lainaus
Tulit sitten tänne itkemään asiaa, josko saisi tehtyä vähän vahinkoa takaisin? Ihmisten nimet voisi ainakin jättää pois viesteistä, vaikka kuinka kismittäisi.
Tota kirjoitusta ei koskaan olisi ollut,jos Herra olisi hoitanut asian niinkuin se kuuluu hoitaa

Poissa kkuukkeli

  • Vanha jäsen
  • ****
  • Viestejä: 265
  • Thermia Diplomat TWS 10, 175m, 139+38 m2
Re: VAROITUS
« Vastaus #4 : 25.01.12 - klo:20:36 »
Lainaus
Mitän mahtaisit itse tehdä,jos osuis omalle kohdalle ja todennäköisesti et ymmärtänyt kirjotettua tekstiä.Totta moosen laitan huijarin nimen, ettei kukaan vaan vahingossa joudu samaan tilanteeseen sen pahisn pellehermannin takia

No en ainakaan nettiin lähtisi ihmisten kunniaa loukkaamaan. Kieltämättä tuota sinun tekstiäsi on vähän vaikea ymmärtää...

Poissa huijattu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 7
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
Re: VAROITUS
« Vastaus #5 : 25.01.12 - klo:21:21 »
Lainaus
Lainaus
Mitän mahtaisit itse tehdä,jos osuis omalle kohdalle ja todennäköisesti et ymmärtänyt kirjotettua tekstiä.Totta moosen laitan huijarin nimen, ettei kukaan vaan vahingossa joudu samaan tilanteeseen sen pahisn pellehermannin takia

No en ainakaan nettiin lähtisi ihmisten kunniaa loukkaamaan. Kieltämättä tuota sinun tekstiäsi on vähän vaikea ymmärtää...
Kenenkään kunniaa ei ole loukattu ja tuhannesta yrityksestä huolimatta Herra ei suostunut ottamaan yhteyttä. Minähän tässä kärsijän osassa olen.

justus01

  • Vieras
Re: VAROITUS
« Vastaus #6 : 27.01.12 - klo:19:01 »
Lainaus
Lainaus
Lainaus
Mitän mahtaisit itse tehdä,jos osuis omalle kohdalle ja todennäköisesti et ymmärtänyt kirjotettua tekstiä.Totta moosen laitan huijarin nimen, ettei kukaan vaan vahingossa joudu samaan tilanteeseen sen pahisn pellehermannin takia

No en ainakaan nettiin lähtisi ihmisten kunniaa loukkaamaan. Kieltämättä tuota sinun tekstiäsi on vähän vaikea ymmärtää...
Kenenkään kunniaa ei ole loukattu ja tuhannesta yrityksestä huolimatta Herra ei suostunut ottamaan yhteyttä. Minähän tässä kärsijän osassa olen.

Kun noita velkojien saatavia katsoo tuolta talous sanomien sivuilta niin taitaa yrittäjälläkin olla omat kärsimykset. Pitäisi jostakin löytyä aika paljon rahaa, että voisi toimittaa asiakkaille taas tavaraa...shit flaksi asiakkailla. Yrittäjän puolesta ei pysty sanoo, kun tuollaset ongelmat voi johtua ihan mistä tahansa...
« Viimeksi muokattu: 27.01.12 - klo:19:01 kirjoittanut justus01 »

Raid

  • Vieras
Re: VAROITUS
« Vastaus #7 : 27.01.12 - klo:20:05 »
Lainaus
Lainaus
Lainaus
Lainaus
Mitän mahtaisit itse tehdä,jos osuis omalle kohdalle ja todennäköisesti et ymmärtänyt kirjotettua tekstiä.Totta moosen laitan huijarin nimen, ettei kukaan vaan vahingossa joudu samaan tilanteeseen sen pahisn pellehermannin takia

No en ainakaan nettiin lähtisi ihmisten kunniaa loukkaamaan. Kieltämättä tuota sinun tekstiäsi on vähän vaikea ymmärtää...
Kenenkään kunniaa ei ole loukattu ja tuhannesta yrityksestä huolimatta Herra ei suostunut ottamaan yhteyttä. Minähän tässä kärsijän osassa olen.

Kun noita velkojien saatavia katsoo tuolta talous sanomien sivuilta niin taitaa yrittäjälläkin olla omat kärsimykset. Pitäisi jostakin löytyä aika paljon rahaa, että voisi toimittaa asiakkaille taas tavaraa...shit flaksi asiakkailla. Yrittäjän puolesta ei pysty sanoo, kun tuollaset ongelmat voi johtua ihan mistä tahansa...
Luulen että tässä on "joku" vetänyt herneen nenäänsä ja ei ajattele mitä kirjoittaa. Aika äkkiä kuitenkin toinenkin osapuoli kirjautui tänne. Toivottavasti saavat sovittua asiansa vaikka sitten privaviestin kautta. Sen ainaki luulisi toimivan täällä foorumilla.