03.05.25 - klo:19:38
Tulit sitten tänne itkemään asiaa, josko saisi tehtyä vähän vahinkoa takaisin? Ihmisten nimet voisi ainakin jättää pois viesteistä, vaikka kuinka kismittäisi.
Mitän mahtaisit itse tehdä,jos osuis omalle kohdalle ja todennäköisesti et ymmärtänyt kirjotettua tekstiä.Totta moosen laitan huijarin nimen, ettei kukaan vaan vahingossa joudu samaan tilanteeseen sen pahisn pellehermannin takia
LainausMitän mahtaisit itse tehdä,jos osuis omalle kohdalle ja todennäköisesti et ymmärtänyt kirjotettua tekstiä.Totta moosen laitan huijarin nimen, ettei kukaan vaan vahingossa joudu samaan tilanteeseen sen pahisn pellehermannin takiaNo en ainakaan nettiin lähtisi ihmisten kunniaa loukkaamaan. Kieltämättä tuota sinun tekstiäsi on vähän vaikea ymmärtää...
LainausLainausMitän mahtaisit itse tehdä,jos osuis omalle kohdalle ja todennäköisesti et ymmärtänyt kirjotettua tekstiä.Totta moosen laitan huijarin nimen, ettei kukaan vaan vahingossa joudu samaan tilanteeseen sen pahisn pellehermannin takiaNo en ainakaan nettiin lähtisi ihmisten kunniaa loukkaamaan. Kieltämättä tuota sinun tekstiäsi on vähän vaikea ymmärtää...Kenenkään kunniaa ei ole loukattu ja tuhannesta yrityksestä huolimatta Herra ei suostunut ottamaan yhteyttä. Minähän tässä kärsijän osassa olen.
LainausLainausLainausMitän mahtaisit itse tehdä,jos osuis omalle kohdalle ja todennäköisesti et ymmärtänyt kirjotettua tekstiä.Totta moosen laitan huijarin nimen, ettei kukaan vaan vahingossa joudu samaan tilanteeseen sen pahisn pellehermannin takiaNo en ainakaan nettiin lähtisi ihmisten kunniaa loukkaamaan. Kieltämättä tuota sinun tekstiäsi on vähän vaikea ymmärtää...Kenenkään kunniaa ei ole loukattu ja tuhannesta yrityksestä huolimatta Herra ei suostunut ottamaan yhteyttä. Minähän tässä kärsijän osassa olen.Kun noita velkojien saatavia katsoo tuolta talous sanomien sivuilta niin taitaa yrittäjälläkin olla omat kärsimykset. Pitäisi jostakin löytyä aika paljon rahaa, että voisi toimittaa asiakkaille taas tavaraa...shit flaksi asiakkailla. Yrittäjän puolesta ei pysty sanoo, kun tuollaset ongelmat voi johtua ihan mistä tahansa...