Mulla nibessä on koko ajan pumpun kuvat näytössä. 1 ja 2 pumppu. Keruupuolen pumppu ainaki korva kuulolla lähtee käymään vähän ennen ku kompura. Mulla on ajoittainen käyminen päällä keruupuolella. Onko jossain korteissa vikaa ,ku paneelista ei koskaan sammu pumput/pumppu?
Lämmityspiirin pumppu 1 ja 2 on luultavasti nämä kysymäsi pumput ja niiden symbolit näkyy näytöllä jos molemmat pumput ovat päällä. Itselläni ei ole käytössä kuin yksi lämmityspiiri jolloin näytöllä näkyy merkkinä siitä 1.
Ainakin omassa pumpussani on valikossa asteluku joka vaikuttaa onko pumppu kesä, syksy, talvi vai kevät moodissa.
Eikös siinä nibessä oo itessään 2 pumppua. Toinen keruupiiri ja toinen sit varmaan lämmitys verkon pumppu. Mutta mulla on vielä erillinen pumppu lattialämmitykselle joka käy varmasti koko ajan. Se varmaan käyttää sitä toista lämmitys pumppua yläkerran pattereille. Toi asteluku löytyy mistävalikosta?? Oon törmänny johonki sellaseen mut ei siinä kyllä ollu mitää mainintaa erivuoden ajoista..?
Alla suora lainaus käyttöohjeen sivulta 4.
Kiertopumppusymboli.
Näkyy, kun kiertopumppu on käytössä.
II Näkyy, kun kiertopumppu 2 on käytössä
(ESV 21 vaaditaan).
Seuraavassa kohta missä määritetään kesä talvi muutos käyttöohje sivu 41
Valikko 8.2.1 Kesätila lämpötila
Tässä valitaan keskim. ulkolämpötila, kun lämpöpumppu
autotilassa siirtyy kesätilaan. Kesätilassa kiertopumppu
ja sähkövastus ovat suljettuja, ainoastaan
käyttöveden lämmitys on käynnissä. Arvon voi säätää
0 – 30 °C lämpötilaan.
Valikko 8.2.2 Talvitila lämpötila