Liitteenä tämän casen trendiä.
Parempaan suuntaan on menty.
- BT25 laskenut lähes 10C, tuo parantaa tehokkuutta
- LJ-delta on laskenut ~17C -> ~11,5C, eli virtaus parantunut.
Selvityksessä vielä:
- Miksi BT25 ero BT2:een on niin suuri.
- Ennen puskurivaraajan asennusta BT2-BT3 delta oli ~7C ja nyt se on ~11,5C
Havaintoja:
14.10 13:00 oli pitkä "pörssihuili" jolloin BT2, BT3, BT12, BT25 näyttivät 0,6C sisällä samaa. Eli anturi on kunnossa.
Ohistuskokeessa käynnistä kompressoriarvo oli -80GM, kun muulloin se on ollut -120. Tämä lyhentää käyntijaksoa ja vertailtavuutta.
Voisiko ohituskokeen tehdä uudelleen pidempänä (10-12h) ja niin ettei muita muutoksia?