Joo noista sun arvoista oli kyllä hyvin apua. Optimoin niitä seuraavaksi. Paljon pidät kotinäytössä pyyntinä jos sulla on max supply noin matala?
Edit: tai siis minkä lämpöistä ilmaa sulla puhaltaa ja paljon pyynti noilla asetuksilla
Huom nämä mun huusholliin hinkattu sopiviksi, mutta logiikka toiminee muuallakin:
Poistoilman pyynti 23C, jos pyynti lämpimämpi niin viilennys menee liian hitaasti päälle ja jälkilämmitys menee liian nopeasti päälle. Jos pyynti kylmempi, niin päinvastoin. Tähän ei ole ollut tarvetta koskea riippumatta vuodenajasta kun asetukset saatu kohdilleen. Mulla myös itse värkätty lattiaviilennys tuloilmaviilennyksen kaverina.
Karkeasti/ulkomuistista:
Ulkona alle -10C, jälkilämmitys nostelee tuloilmaa 15C hujakoille portaattomalla säädöllä.
Ulkona -10C, tuloilma 15C, ei jälkilämmitystä.
Ulkona 0C, tuloilma 17-18 C.
Ulkona yli 14C, LTO alkaa pudotella nopeutta/sammuu, tuloilma jotain väliltä 15-18C.
Ulkona yli 16C, viilennys alkaa heräillä, tuloilma jotain väliltä 15-18C.
Ulkona yli 18-20C, viilennys alkaa olla täysillä, tuloilma 10-14 C riippuen ulkolämmöstä.
En ole 100% varma, voi riippua muista asetuksista, mutta joku mututuntuma on että tuloilman maksimi vaikuttaa eniten jälkilämmitykseen ja tuloilman minimi viilennykseen. Siksi mulla noin tiukat rajat.