Niinpä niin, tänään näköjään oli Jämä pudonnut Myupwaystä pihalle ( aattelin laittaa kulutustiedot talteen) mietin, jotta netti ongelma?
Aamupäivällä tuli ilmoitus, jotta "Jännittäviä uutisia MyUplinkin avulla..." ja ilmeisesti heittivät Myupwayn käyttäjät pihalle. Noo kyllähän tässä jännitystä riittää
Kone yhdistyy kyllä kotiverkkoon, mutta Myupwayhen ei sitte millään.
Noo kännykkään latasin sitte Myuplinkin, ensin sivusto osoittesta (
https://myuplink.com), sehän ilmoitti hienosti, jotta sulla on valmis laitte siirrettäväksi ja sitten seuraavalla sivulla, ettei mitään laitetta löydy?
Sitten latasin Google playsta ohjelman, sehän aluksi oli englanninkielinen, vähä arvaillen vastailin, ei löytänyt konesta. Poistuin ohjelmasta ja käynnistin uudelleen sen nyt oli suomenkielinen, vaan ei löydä maalämpökenesta.
Sitten siirryin tietokoneelle, sieltähän löyty taas uusia vinkkejä " Tarkista Ohjelmistosivulta... , onko laitteesi valmis siirrettäväksi, ja saat tarkat ohjeet." Jep lataa myuplink-alustan ohjelma tikulle jne...
Saasnähä, kuin äijän käy
Helppoa ku heinän teko, ainakin firmalle, ku heittää asikkaat pihalle maksetusta ohjelmasta?? Rahat jää meille, päivitysmurheet teille. Jos oon maksanut Myupway vuosimaksun, luulisin myös saavani sen palvelun maksun loppuun asti? Vaan luulo ei ei oo tieron väärtti.
Nyt sitte latailemaan ja siirteleen tietoja tikulla, saas nähä onko pirtti viä aamulla lämmin?
No päivittelen myöhemmin kuin kävi