Nyt siellä etusivulla lukee:
Lainaus
Tärkeää!
We're performing some maintenance at the moment which might temporarily affect the availability and functionality of the service. This does not affect the system's functionality with regards to heating and cooling. Sorry for the inconvenience, we'll be back online shortly.
Tässä mielestäni nähdään palvelun "laatu", kun pienellä punaisella linkillä asia ilmaistaan etusivulla.
Vielä englannin kielellä.
Itse löysin tuon vasta jälkeenpäin, sattumalta.
Itsellä tunnus ja salasana talletettuna, kun menen ko. sivulle, tarjoaa selain heti tunnuksen ja salasanan, eli ne tulee hyväksyttyä heti, ilman etusivun katselemista. Ilmoitus huollosta oli vain etusivulla?
Koska ohjelma pystyy informoimaan minua, kun laitteeni on pudonnut pois, näkisin, jotta myös minua voitaisiin informoida suoraan sähköpostilla"huolloista, jotka saattavat aiheuttaa ongelmia"? Näin välttyisin monilta turhilta " koneeni tutkimuksilta"?
Toinen ( parempi?) tapa olisi, kun kirjaudun MyUpwayhin, siellä olisi ilmoitus, "teemme huoltoa välillä xx.xx.22-xx.xx.22 ", se saattaa aiheuttaa, että tiedot eivät näy oikein ko. aikana. Tai jotain vastaavaa.
Esim. puhelinyhtiö, josta ostan palveluni, ilmoittaa aina etukäteen huoltotöistä txt-viestillä, hyvissä ajoin. Näin olen välttänyt monia kertoja turhaa työtä, " miksi ei netti toimi kunnolla"?
Itsestäni tuntuu, jotta MyUpway on enämpi rahastus, kuin palvelutoiminto?