Hello. Mitenkäs kun tuossa meikän V13 pumpussa on tuo K4 rele 5 pinninen ja edustajalta tuli uusi 8 pinninen, ei oikein sovi paikalle, taittapi olla väärä??
Noita releitä on kahta sorttia,5-pin (1 vaihtokosketin) ja 8-pin (2 vaihtokosketinta).
Rele ja pohjaosa pitää olla samanlaiset,LämpöÄssässä on molempia käytössä niin joku sekaannus siellä on käynyt.
Ilmoittele releen toimittajalle että lähettää 5-pinnisen releen niin homma on helpoiten hoidettu.
Jos siihen vaihtaa 8-pinnisen pohjaosan (relepistorasia) niin toimii sitten myös 8-pinnisellä releellä mutta on melko iso työ kun johdot ei ehkä riitä erilaiseen pohjaan
sammui, vähän ajan päästä uudelleen käyntiin jota kesti varmaan jopa 20 sek sitten hälytys komr.käynti mittaushäl 4.
Johtunee viallisesta releestä K4,se kontrolloi kompressorin käyntiä ja jos rele ei toimi niin yrittelee 5 kertaa uudelleen käynnistystä ja menee häiriötilaan.
Toistuvat käynnistysyritykset saattaa laukaista moottorisuojakytkime kun käynnistysvirta on hetkellisesti hyvin suuri.
Luultavasti tämä vika korjautuu kun saat toimivan K4 releen paikoilleen
