28.06.26 - klo:05:31
Yhtäkkiä eilen illalla yläkerta aivan tukahduttavan kuuma ja lattialämmitys paahtaa kovalla. Kaikissa termostaateissa asetettu kesän ajaksi lämpötilaksi 15 astetta.Onko kellään ajatuksia, mistä moinen voisi johtua?