Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Addminin yhteystiedot  (Luettu 5133 kertaa)

Poissa TimoR

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 1
  • Joskus olen pumpun nähnyt
Addminin yhteystiedot
« : 27.01.12 - klo:17:50 »
Terve.

Itsetäni on kirjoiteltu foorumilla, ja asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin saattaisi kuvitella.

Yritin lähettää Adminille tai modelaattorille viestin tähän liittyen, mutta meili tuli takaisin. Privaviesti antaa virheilmoituksen.

Miten sivun ylläpitäjään saa yhteyden?

Kiitos vastuksesta.

-Timo-

Poissa sailor

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3 055
  • Lämpöässä V15 11/04-->
Re: Addminin yhteystiedot
« Vastaus #1 : 28.01.12 - klo:09:54 »
Lainaus
Terve.

Itsetäni on kirjoiteltu foorumilla, ja asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin saattaisi kuvitella.

Yritin lähettää Adminille tai modelaattorille viestin tähän liittyen, mutta meili tuli takaisin. Privaviesti antaa virheilmoituksen.

Miten sivun ylläpitäjään saa yhteyden?

Kiitos vastuksesta.

-Timo-

Turha sitä on addminille avautua. Hoida työsi niin ettei ihmisten tarvitse tulla foorumeille itkemään huonosta palvelusta.

Sen verran tullut seurattua foorumeita ettei yrittäjä voi pahempaa "itsemurhaa" tehdä kuin tulla foorumille puolustelemaan tekemisiään tai tekemättä jättämisiään.

Tsemppiä kuitenkin yrittäjälle, tehän tämän Suomen pidätte pystyssä!
Lämpöässä V15 Opation modaus:
http://sailor.arkku.net//trend.jpg.jpg

Poissa Forum Admin

  • Administraattori
  • Täysjäsen
  • *****
  • Viestejä: 135
Re: Addminin yhteystiedot
« Vastaus #2 : 30.01.12 - klo:11:35 »
Foorumisofta toimii niin, etteivät uudet jäsenet voi heti lähettää yksityisviestejä. Tämän tehtävä on estää se, että uudet jäsenet voisivat alkaa lähettää vaikkapa markkinaviestejä tai roskapostia muille jäsenille.

Jos viesteissä on esitetty vääriä tai yksipuolisia tietoja, ne kannattaa aina koettaa oikaista asiallisilla ja perustelluilla viesteillä itse viestiketjuihin. Jokainen keskustelija on itse vastuussa viestiensä sisällöstä. Valitettavasti foorumin vapaaehtoinen ylläpito ei ehdi seurata keskustelua jatkuvasti eikä voi tarkistaa yksittäisten viestien tietosisältöä.