Kannattaa lukea koko käyttöohje ajatuksella läpi. Ensiksi vain lukea jotta tietää mistä asioista siellä puhutaan ja sen jälkeen syventää tärkeimpiä kohtia.
Esim sivulla 106 on ohjeita järjestelmän ilmauksesta.
Kattilan päällä oleva ilmakello. Jos siinä on venttiilinhatun tapainen korkki, tulee se avata jotta ilma pääsee ulos.
Käyttövesilämmönvaihtimen vesitilavuus on vain 1,7 litraa joten sinne ei kovin paljon ilmaa mahdu.
ATS
Tuo sivu 106 lienee avain tuohon syyhyn 'ilmavaivojen' suhteen, tuosta lienevät höpisseet svedufoorumissa, ilmakello on lisävaruste eli aloittajalla ei sitä liene, eli ilma siellä kattilaveden puolella on tuossa kyseessä oleva ongelma eikä ilma siellä LKV puolella (tuolta LKV:stä lähtenee ilma melkosen rivakasti kun vettä kulutetaan).

Tuo tapa tehdä levarilla LKV:tä lienee keskieuroopassa hyvinkin tavallista ja itsekin kallistuisin tuommoseen tapaan jos nyt olis tarve hankkia...joskus muinoin kun hankintoja tein ei ymmärtänyt muuta kuin noiden kuparikierukoitten päälle ja vikaan meni, no toimiihan nekin jollain tasolla.

Varmaankin tässä kamppeessa on lähtevässä LKV:ssä lämpöanturi ja kiertopumpun nopeutta säädetään sen mukaan että aseteltu menolämpö saavutetaan, tuskin lienee mitään termostaattista 3-tie venaa...sehän on aikas turha värkki kun paremminkin homma hoituu, itse olen haaveillut termarin paikalle joskus heittäväni moottoroidun 3-tien joka ei jää jumiin niinku nämä termostaattiset tapaa tehdä, nytkin lienee pari jumissa.

Levari systeemi on hyvä korjaussarja kun kuparikierukka antautuu rikki:
