Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vastaako Geopro sähköposteihin?  (Luettu 10812 kertaa)

Poissa juma

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 114
  • jo vähän vanhempi äijä
Vastaako Geopro sähköposteihin?
« : 10.01.07 - klo:17:16 »
Olen lähettänyt useita kertoja sähköpostia Geopron asiantuntijoille neuvoja kyselläkseni, mutta vastausta ei tunnu tulevan kahden -kolmen viikonkaan odottelun jälkeen? Ei edes yhtiön palaute-/yhteydenottolinkin kautta.

Miksi heillä on s-posti, jos siihen ei vastata? Vai onko pelin henki se, että kun rahat on saatu, ei asiakas ole enää kuningas?

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia ?
« Viimeksi muokattu: 10.01.07 - klo:17:17 kirjoittanut juma »
Maasta se pumppukin ponnistaa. Kirjavia kokemuksia jo vuodesta 2006.

Poissa Anlatva

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 9
  • Geopro sh7+shak 700l
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #1 : 10.01.07 - klo:18:30 »
Puhelimeen kyllä aika helposti, mutta sähköposteihin en ole saanut vastinkia!

Samoin kun Ouman ja sen jälleenmyyjät, yritin etsiä sopivia vermeitä etävalvonta laitteiksi...

Mutta kukaan ei vastannut, olkoot!

Poissa kipi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 84
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #2 : 10.01.07 - klo:19:18 »
Minäkin odottelen vastauksia kysymyksiin joita esitin GS:n automatiikkaan liittyen. Kysyin sitten toisenkin kerran. Ei vieläkään vastausta.

Oumanilta tuli minulle asiallinen vastaus, mutta ei siitä apua ollut kun Ouman tekee Geopron tilauksesta päivityksiä ja sellaista ei Geopro ole Oumanille esittänyt.

Huhuu Geopro! Asiakkaat täällä vaan kyselee. älkää suotta vastailko.
Geopro GS 75. Putket savimaassa. 10/05-,  175/200 m2 Etelä-Suomessa

Poissa joukahainen123

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 75
  • Geopro SH9, SHB 500, kaivo 160m
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #3 : 10.01.07 - klo:20:12 »
Pari kysymystä olen sähköpostilla lähettänyt, ja vastauksen saanut. Viimeksi kysyin äänenvaimennushupun saatavuutta/hintaa hiljattain. Lomat vähän vastausta viivyttivät..

Poissa AAA

  • Vanha jäsen
  • ****
  • Viestejä: 485
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #4 : 10.01.07 - klo:20:14 »
Minä olen saanut vastaukset aina ja muutenkin palvelu on ollut ystävällistä.

Poissa juma

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 114
  • jo vähän vanhempi äijä
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #5 : 10.01.07 - klo:20:19 »
Joukahaiselle


No näitä huppuja minäkin kysyin. Saako niitä ja mihin hintaan?
Maasta se pumppukin ponnistaa. Kirjavia kokemuksia jo vuodesta 2006.

Poissa joukahainen123

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 75
  • Geopro SH9, SHB 500, kaivo 160m
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #6 : 10.01.07 - klo:23:05 »
Lainaus
Joukahaiselle
No näitä huppuja minäkin kysyin. Saako niitä ja mihin hintaan?
Huppuja saatavilla ainakin SH pumppuun (ilmeisesti kompressorin valmistajan eli Copeladin valmistamia ). Hintaa 150€ + postikulut.

Mielestäni aika suolainen hinta moisesta, joten ajattelin kysäistä josko Copelandilta irtoaisi halvemmalla (en ole ehtinyt kysyä vielä tuolta).

Lisäkysymyksen Geopron suuntaan heitin hupun vaikutuksesta kompressorin käyttöikään, tuohon eivät ole vielä vastanneet.
« Viimeksi muokattu: 10.01.07 - klo:23:08 kirjoittanut joukahainen »

Poissa kipi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 84
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #7 : 10.01.07 - klo:23:27 »
Lainaus

Lisäkysymyksen Geopron suuntaan heitin hupun vaikutuksesta kompressorin käyttöikään, tuohon eivät ole vielä vastanneet.

Niin. Kyllä minäkin olen Geoprolta saanut vastauksia, mutta vähänkään enempää miettimistä vaativia tai sellaisia vastauksia, joissa pitäisi oikeasti ottaa kantaa, en ole saanut.

Lisäkysymyksesi on Geoprolle kiusallinen. Samoin Geoprolle on kiusallinen esittämäni kysymys onko mahdollista saada GS:n automatiikkaan yksinkertaisia parannuksia etten olisi turhaan sähkölämmittäjä.

Geopron markkinointi kehuu tuotettaan liikaa eikä tuote pysty vastaamaan lupauksiin. Mulle on tullut mielikuva, joka perustuu kokemukseen, että ainoa tärkeä asia Geoprolle on tehty kauppa. Ei niinkään asiakastyytyväisyys.
Geopro GS 75. Putket savimaassa. 10/05-,  175/200 m2 Etelä-Suomessa

Poissa AAA

  • Vanha jäsen
  • ****
  • Viestejä: 485
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #8 : 11.01.07 - klo:10:19 »
Lainaus

Niin. Kyllä minäkin olen Geoprolta saanut vastauksia, mutta vähänkään enempää miettimistä vaativia tai sellaisia vastauksia, joissa pitäisi oikeasti ottaa kantaa, en ole saanut.

Lisäkysymyksesi on Geoprolle kiusallinen. Samoin Geoprolle on kiusallinen esittämäni kysymys onko mahdollista saada GS:n automatiikkaan yksinkertaisia parannuksia etten olisi turhaan sähkölämmittäjä.

Geopron markkinointi kehuu tuotettaan liikaa eikä tuote pysty vastaamaan lupauksiin. Mulle on tullut mielikuva, joka perustuu kokemukseen, että ainoa tärkeä asia Geoprolle on tehty kauppa. Ei niinkään asiakastyytyväisyys.

Tuntuu, että sinulla on varsin negatiivinen kanta tuotteeseen. Minulla ainakin yhteydet pelaa nopsasti, varsinkin jos vertaa muihin toimittajiin. Käsittääkseni Geopro ei tee kauppaa vaan sen jälleenmyyjät.
Tehtaalta saa tuotetukea.

Lainaus

Se missä minunkin maalämmitysjärjestelmä on hyvä, on energiataloudellisuus.


Et sitten kokonaan ole sähkölämmittäjä.

Voin kuvitella muuten, että kysymys ”miten äänenvaimennus hupun käyttö vaikuttaa koneen kestoikään” on kiusallisen vaikea vastata.

Vähän sama jos autossa käyttää pakkasilla syylarin edessä pahvinpalaa, niin miten se vaikuttaa moottorin kestoikään. Ei tälläisiin ole edes vastatusta. Olen nimittäin vastaamassa välillä noihin kysymyksiin.  ???

Poissa joukahainen123

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 75
  • Geopro SH9, SHB 500, kaivo 160m
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #9 : 11.01.07 - klo:11:37 »
Lainaus
Voin kuvitella muuten, että kysymys ”miten äänenvaimennus hupun käyttö vaikuttaa koneen kestoikään” on kiusallisen vaikea vastata.

Vähän sama jos autossa käyttää pakkasilla syylarin edessä pahvinpalaa, niin miten se vaikuttaa moottorin kestoikään. Ei tälläisiin ole edes vastatusta.
Niinpä.

Periaatteessa kysyinkin vaan ajatuksella josko olisivat jo aiemmin tuota miettineet ja olisivat suoraan vastauksen tienneet (tuossa ehkä syy sille että huppu on tuotteesta jätetty pois, vaikka se joillakin valmistajilla käsittääkseni on vakiovarusteena).

Oikeastaan ainoa joka tuohon edes teoriassa pystyy vastaamaan on tuotteen valmistaja (joko sitten Geopro, tai kompressorin rakentanut yritys).

Tietysti olisin tyytyväinen jos vastaus löytyy, mutta jos tietoa ei ole niin en tuosta masennu :).

Tärkeää kuitenkin on että jonkinasteinen reaktio esitettyyn kysymykseen tulisi. Vaikka sitten se, ettei tarkkaa tietoa aiheesta ole. Toistaiseksi minun kokemukseni Geoprosta toimijana on ollut varsin positiivinen.

Poissa sailor

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3 055
  • Lämpöässä V15 11/04-->
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #10 : 11.01.07 - klo:12:50 »
Lainaus


Lisäkysymyksesi on Geoprolle kiusallinen. Samoin Geoprolle on kiusallinen esittämäni kysymys onko mahdollista saada GS:n automatiikkaan yksinkertaisia parannuksia etten olisi turhaan sähkölämmittäjä.


Oudolta tuntuu kun Geopron tuotekehityspäällikkökin sanoo:

"On totta, että varsinkin lattialämmitystaloissa sähkövastuksen kytkeytymisviive voisi olla suurempi."

Turhaa Geopro tuota päivitystä jännittää, laittaisivat kelpo hinnan niinkuin SH:n tapauksessa. Ei muutakuin geopron omistajat pommittamaan asiasta.

Jani
« Viimeksi muokattu: 11.01.07 - klo:12:50 kirjoittanut sailor »
Lämpöässä V15 Opation modaus:
http://sailor.arkku.net//trend.jpg.jpg

Poissa AAA

  • Vanha jäsen
  • ****
  • Viestejä: 485
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #11 : 11.01.07 - klo:13:41 »
Kelpo hinta niinkuin SH mallissa  :P

Lainaus
Turhaa Geopro tuota päivitystä jännittää, laittaisivat kelpo hinnan niinkuin SH:n tapauksessa. Ei muutakuin geopron omistajat pommittamaan asiasta.

Jani

Lämpöässä päivitys alla 200-300€

Lainaus
Valmistajalta luvattiin keskustelun päätteeksi hyvityksenä päivittää oumania 200 -300 arvosta(?), joten kai siihen sitten voi tyytyä. Kuluttajaviranomaisten kanssa ei mokomien summien takia jaksa ruveta hääräämään, sen tietty myyjätkin tietävät... >:(

Geopro uutisista kopio alla

Prommi toimitetaan seikkaperäisen asennusohjeen, sekä asennustyökalun kanssa. Asennus on varsin yksinkertainen. Asennuksen suorittaa sähköasentaja.
Prommin hinta on 40,- alv 22%, sis postikulut.



Että näin on hinnoissa eroa…… ;D Kyllä on kirjavaa toimintaa. Tuskin Geoprokaan katteetta myy. Mutta 200-300 on kiskontaa prommista, vaikka sisältäisi asennuksenkin siinä (Tapsan123 tapauksessa) kompuran vaihdon yhteydessä.

Poissa sailor

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3 055
  • Lämpöässä V15 11/04-->
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #12 : 11.01.07 - klo:13:56 »
Lainaus
Kelpo hinta niinkuin SH mallissa  :P


Lämpöässä päivitys alla 200-300€


Geopro uutisista kopio alla

Prommi toimitetaan seikkaperäisen asennusohjeen, sekä asennustyökalun kanssa. Asennus on varsin yksinkertainen. Asennuksen suorittaa sähköasentaja.
Prommin hinta on 40,- alv 22%, sis postikulut.



Että näin on hinnoissa eroa…… ;D Kyllä on kirjavaa toimintaa. Tuskin Geoprokaan katteetta myy. Mutta 200-300 on kiskontaa prommista, vaikka sisältäisi asennuksenkin siinä (Tapsan123 tapauksessa) kompuran vaihdon yhteydessä.

Olet väärässä, hänellä täytyy olla geopro:n pumppu, LÄ:n  päivitys ei maksanut mitään.

Jani
« Viimeksi muokattu: 11.01.07 - klo:14:07 kirjoittanut sailor »
Lämpöässä V15 Opation modaus:
http://sailor.arkku.net//trend.jpg.jpg

Poissa AAA

  • Vanha jäsen
  • ****
  • Viestejä: 485
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #13 : 11.01.07 - klo:15:01 »
Lainaus

Olet väärässä, hänellä täytyy olla geopro:n pumppu, LÄ:n  päivitys ei maksanut mitään.

Jani

Veikkaanpa, että kyseessä on LÄ, koska tuskin kukaan ilmoittaa hinnaksi 200-300 kun sivuilla on 40 egee sis postikulut. Ja sun oma pumppu on luultavasti täysin eri asia. Veikkaanpa, että Geoproltakin on vaihdettu prommeja ilmaseksi.

edit: Itseasiassa mitä enemmän pääsen sisälle tähän hommaan sitä varmempi olen että se on Lämpöässä. Tosin absoluuttisen totuuden tietää Tapsa123 ;D
« Viimeksi muokattu: 11.01.07 - klo:15:09 kirjoittanut AAA »

Poissa joukahainen123

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 75
  • Geopro SH9, SHB 500, kaivo 160m
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #14 : 11.01.07 - klo:16:44 »
Lainaus
Voin kuvitella muuten, että kysymys ”miten äänenvaimennus hupun käyttö vaikuttaa koneen kestoikään” on kiusallisen vaikea vastata.
Tänään oli tullut kotosähköpostiin vastaus.  Lainaan siitä :

"Kompressorin kestävyyteen tällä ei pitäisi olla mitään vaikutusta. Kyseiset kompressorit ovat ns imukaasujäähdytteisiä eli kompressorin läpi virtaava kylmäaine vie lämmön eteenpäin eikä ylimääräistä kuumenemista tapahdu."

Mainitsivat myös että hupun asentaminen valmiiseen laitteeseen on hieman työlästä. Täytynee kuitenkin tilailla.



Poissa KimmoK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 976
  • Hartiapankista pesee ja linkoaa.
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #15 : 11.01.07 - klo:17:02 »
Tää "ketju" on alkanut syömään viestejä.

Uudestaan.
Mitä kustantaa sen 40€ lisäksi geopron päivittäminen?
- KimmoK --Hartiapankkiraksaaja pohjolasta.
Ylikiiminki: 700m3 & 230m2 & LÄ T8 & 11-14Mwh/vuosi
2013 lähtien + 30m2 puolilämmintä varastotilaa suorasähköl

Poissa joukahainen123

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 75
  • Geopro SH9, SHB 500, kaivo 160m
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #16 : 11.01.07 - klo:17:19 »
Lainaus
Mitä kustantaa sen 40€ lisäksi geopron päivittäminen?
Ei mitään tuon 40€:n lisäksi jos tekee itse. Asensin omin kätösin, ei ole kummoinen homma. Ohjeessa suositellaan (muistaakseni) sähkömiehen tilaamista tuo tekemään.
« Viimeksi muokattu: 11.01.07 - klo:17:20 kirjoittanut joukahainen »

Poissa kipi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 84
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #17 : 11.01.07 - klo:23:24 »
Lainaus

Tuntuu, että sinulla on varsin negatiivinen kanta tuotteeseen.

Ihan hyvin päätelty.

Minulla on kokemusta asiakkaana olosta.  Minua vähän epäilyttää henkilöt, jotka ylistävät niinkin tylsää laitetta kuin maalämpöpumppua. Herää epäilys että mahtaako leipä tulla autojen korjaamisen ohella pumppujen myynnistä.

Tero on vähentänyt Geopro-ideologian levittämistä, mutta AAA on tullut tilalle. Sattumaako? Kaikkea hyvää kuitenkin molemmille. Ei tämä niin vakavaa ole  ;)
Geopro GS 75. Putket savimaassa. 10/05-,  175/200 m2 Etelä-Suomessa

Poissa Tero

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 722
  • Maalämpöä 6/2004 asti.
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #18 : 12.01.07 - klo:07:11 »
Voi hyvä sylvi.

Tämähän on oikein agentti elämää ;D

Jos puolustaa omaa kantaansa ja on ottanut asioista selvää, sekä YMMÄRTÄÄ tekniikkaa on ideologian levittäjä.

Jos en viitsi joka kirjoitukseen reagoida ei tarkoita, että olen poistunut ??? Mulla on katsos muutakin elämää.

Onko Sailor ja KimmoK LÄ miehiä. Entäs Porari.....Malibra....kipi.....

Totta..ei tämä niin vakavaa ole.

Edit: ja kaikkea hyvää AAA:lle. Toivottavasti opit hiljakseen palstan juonet :P
« Viimeksi muokattu: 12.01.07 - klo:07:13 kirjoittanut Tero »

Poissa KimmoK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 976
  • Hartiapankista pesee ja linkoaa.
Re: Vastaako Geopro sähköposteihin?
« Vastaus #19 : 12.01.07 - klo:11:39 »
Minä ainakin levitän ihan omaa ideologiaani. Make no mistake and be aware!!!!!!!!!!!! ;D
- KimmoK --Hartiapankkiraksaaja pohjolasta.
Ylikiiminki: 700m3 & 230m2 & LÄ T8 & 11-14Mwh/vuosi
2013 lähtien + 30m2 puolilämmintä varastotilaa suorasähköl