Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Husdata online  (Luettu 4414 kertaa)

Poissa juja

• Täysjäsen
  • Carrier 30NQ E9+300l+220l 190m vs. 302m²
Husdata online
« : 16.03.12 - klo:09:05 »
Kun tuo Husdata on taas ns. back in business, päätin kokeilla myös tuota kuukauden maksutonta online-palvelua. Peter vastasi sähköpostilla aktivoineensa tilini kuukaudeksi.
Vanhat tunnukset toimivat edelleen ja pääsen kirjautumaan sisään, mutta siihen kaikki sitten loppuukin. Mitään dataa tai muuta logia ei saa husdatan sivulla näkyviin, käyttäjä siellä kyllä näkyy. Statlinkin olen asennellut uudelleen useampaankin kertaan, ei vaikutusta. Kaikki ohjelman asetukset käynyt läpi manuaalin mukaan, ei vaikutusta. Husdatan ns. splash screen ilmoittaa ettei nettiyhteyttä ole käytössä, mitä se tarkoittaa? Laajakaista on kyllä käytössä. Läppärissä jossa Statlink pyörii on käyttiksenä Vista home basic.
Statlinkin pitäisi tallentaa kovalevylle jotain logeja, mistä ne löytyy ja miten ne saa näkyviin esim. Excelillä? Statlink itsessään toimii ihan hyvin.
Kokeilin hommaa myös toisella läppärillä ja toisella laajakaistamodeemilla, ei vaikutusta.
Mikä prkl tässä nyt voi olla pielessä? :-/
Palomuurin ja virustorjunnan en ole havainnut vaikuttavan asiaan, olen kokeillut myös ilman niitä.

Poissa Pasmari

• Nuorempi jäsen
  • **
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
Re: Husdata online
« Vastaus #1 : 16.03.12 - klo:11:35 »
Tervehdys "juja"
Minulla on vajaan kuukauden ollut Husdatan StatLink käytössä. Yhteyden saaminen oli alussa kiven takana. Lukuisten yritysten kautta sain sen toimimaan seuraavalla "protokollalla".
Käynnistä StatLink. Ruutuun ilmeestyy Husdata/StatLink logo, jossa ilmoitus "ei nettiyhteyttä".
StatLinkin käynnistyttyä mene -> Tiedostot -> Asetukset ->HusdataOnline ja ->False ->Save. Seuraa ilmoitus joka kehottaa käynnistämään ohjelman uudelleen. Tee niin. Nyt Hustata/StatLink logossa lukee: "Husdata Online passiivinen", "StatLink ajan tasalla". Mene taas ->Tiedostot->Asetukset->HusdataOnline ja Vaihda "True" ->Save. Uudelleen kehotus käynnistää ohjelma uudelleen. Vahvista OK, jolloin ainakin minulla yhteys alkoi toimia. Älä siis käynnistä ohjelmaa enää uudelleen, ainostaan kuittaa OK.
Toivottavasti auttaa.

Poissa juja

• Täysjäsen
  • Carrier 30NQ E9+300l+220l 190m vs. 302m²
« Vastaus #2 : 16.03.12 - klo:18:40 »
Kiitosta vaan, kyllä auttoi.

Näköjään tuon "protokollan" joutuu suorittamaan joka kerta, jos kone tai Statlink on välillä sammutettuna.

Vähän harmillinen "ominaisuus" sinänsä hienossa ohjelmassa.

Poissa Pasmari

• Nuorempi jäsen
  • **
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
« Vastaus #3 : 16.03.12 - klo:19:06 »
Hei taas.
Jos joudut sammuttamaan  StatLinkin, vaihda ensin HusdataOnline "false" niin säästyt siltä toiselta käynnistykselta uudelleen käynnistyksen yhteydessä.
Jos "true" on päällä vaatii uusi käynnistys koko "protokollan".

Raid

• Vieras
« Vastaus #4 : 10.09.12 - klo:23:59 »
Voishan tämän tännekin laittaa.
MLP ohjausta kännnykällä.
http://www.youtube.com/watch?v=SXVzixfyPFg