Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: CTC Ecoheat tiedonkeruu  (Luettu 6435 kertaa)

Poissa kt12816

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 5
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
CTC Ecoheat tiedonkeruu
« : 22.09.07 - klo:11:08 »
Moi Kaikille!

Onko kellään tiedossa hyvää tiedonkeruu järjestelmää CTC 10.5 pumpulle?
Rakennusohjeita ja mistä saa?

Poissa Jukka V.

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 1
Re: CTC Ecoheat tiedonkeruu
« Vastaus #1 : 27.09.07 - klo:19:54 »
Moro!
Sori, en osaa vastata kysymykseesi, mutta en malta olla esittämättä vastakysymystä.
Eli olen hankkimassa uutta lämpöpumppua ja yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona on tuo tismalleen sama pumppu.
Mikä sinut sai päätymään Ecoheat:iin ja oletko ollut tyytyväinen valintaasi?

T. Hankala valinta

Poissa kt12816

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 5
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: CTC Ecoheat tiedonkeruu
« Vastaus #2 : 30.09.07 - klo:19:43 »
Moi vaan
Se nyt oli vaan jotenkin hyvältä tuntuva ratkaisu ja hintakin oli mielestäni kilpailukykyisin. Tietenkin LVI-suunnittelijani suositteli sitä.Nibe olis ollut varmaan halvempi, mut suunnittelija ei sitä vaan suositellut, vaikka sen myynti kuuluu heidän valikoimaan. Ihan hyvin on laite wörkkinyt. Olllut nyt tulilla 600h ja ei ole parin eka tunnin häiriön jälkeen temppuillut. Nekin häiriöt johtuivat ilmasta kalliokeräyspiirissä. Ainoa ihmettelyn aihe on juuri tilasto tiedon kerääminen järjestelmän toiminnasta, se näyttää ainakin itse laitteen ominaisuuksista puuttuvan. Siis perus jutut löytyy kyllä. Toistaiseksi olen tyytyväinen, mut rakennus on vielä kesken ja samoin autotalli. Peruslämpöö pitää hyvin päällä ja paikat kuivuu. Ens viikolla saadaan villat katolle niin rupee vähän lämpö säilymään mökissä. Et sellaisii kokemuksii on nyt.