Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vertailua Diplomat Optimum G2 10kw  (Luettu 4764 kertaa)

Poissa Rintamassa

• Nuorempi jäsen
  • **
Vertailua Diplomat Optimum G2 10kw
« : 30.03.11 - klo:20:42 »
Thermian ja Lämpöässän vs12 välillä käydään meillä kamppailua. Voisiko joku asiasta tietävä valaista mitä eroa näillä kahdella on. Myyntimiesten puheista en saanut muuta selvää kuin että toinen on parempi ja toinen on ihan erilainen.

Auttakaa viisaammat.
"Tupakointi on halvempaa kuin rakentaminen"

Poissa sam68

• Konkari
Re: Vertailua Diplomat Optimum G2 10kw
« Vastaus #1 : 30.03.11 - klo:20:59 »
Liian pitkä tarina alkaa kovin tarkaan vertaamaan näitä kahta.
Toinen on suomipumppu ja isolla lämmitysvesivaraajalla, jossa tulistusenergia ajetaan varaajan yläosaan.
Toinen on ruottipumppujen parhaimmistoa ja hyödyntää myös tuota tulistusenergiaa mutta suoraan käyttöveteen.
Kumpi on parempi siihen voi joku muu vastata. Mun vastauksen voi aika moni arvata  ;)
* Maalämpöjä Oulusta Kalajoelle * Uusiolämpö Oy Raahe *

Poissa AAA

• Vanha jäsen
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
« Vastaus #2 : 30.03.11 - klo:21:03 »
VS-mallin varaajan tilavuus 260 litraa yhdistettynä käyttövesikierukkaan takaa luultavasti markkinoiden onnettomimman lämpöisen käyttöveden saannin. Alavaraajan lämpötilaa nostamalla lisäksi tuhotaan COP.

Poissa Rintamassa

• Nuorempi jäsen
  • **
« Vastaus #3 : 31.03.11 - klo:00:06 »
Kiitos vastauksista. Taitaa Thermia viedä meillä voiton, itse olisin halunnut Danfosin koska se oli ainoa brändi minkä mäistä vielä viikko sitten tiesin mutta Allenin Tomppa hinnoitteli sen pois laskuista ja jos oikein olen tajunnut niin se on sama vehje kun Thermia. Korjatkaa jos olen väärässä.
"Tupakointi on halvempaa kuin rakentaminen"