Minä olin yhteydessä myyjään tuosta omasta kortistani... jos koitan nyt soittaa oman Onlinen puhelinnumeroon, niin "numeroon ei saada juuri nyt yhteyttä". Olen koittanut, että SIM toimii tavallisessa puhelimessa. Myyjä pisti uuden Online-kortin tilaukseen, mutta jos ei ala toimia kunnolla, niin sitten on vissiin paras vaan perua kauppa tuon Onlinen osalta. Tosin ajattelin koittaa sitä DNA:n liittymääkin, mutta oliko niin, että siinäkin on niitä parin tunnin "paussseja" aina välillä? Sitäpaitsi DNA:lla maksaa 1.5e / MB (vert. Elisa 4e/25MB), joten mielelläni pysyisin toisen operaattorin asiakkaana...
Vaikka Onlinessa on ongelmia, niin myyjä on kyllä suhtautunut aktiivisesti ja asiallisesti (Tampereen suunnalla), myöntänyt että teknisiä ongelmia on ollut ja lupautunut antamaan rahat takas jos homma ei lähde toimimaan kunnolla. Oli kuitenkin sitä mieltä, että Yhdistelmä Online+DNA-prepaid toimii moitteettomasti.