Uusi täällä ja koitin hakutoiminnolla etsiä asiaan liittyviä postauksia, mutta antoi pelkkää erroria.
Eli tänään kävi huolto ja sanoi, että lauhdutin on rikki. On siis antanut vikakoodia alipaineelle. Kysymys siis kuuluu, että huollon mukaan tämä on pitkäaikainen vika, takuuhan umpeutui 2kk sitten mutta kun kesällä on vain harvakseltaan lämmitellyt käyttövettä niin, laitteen resetoimalla vikatila aina korjaantui. Olen aina soittanut huoltoon pitkin kesää kun vikatila on tullut.
Otin tietysti myyjään yhteyttä, koska huolto sanoi että pitäis mennä takuuseen. Nyt myyjä haluaa dokumentin huollon arviosta ja toimitan sen kun saan, mutta ihan mielenkiinnosta nyt kysyn, että joutuuko tästä kovinkin tappelemaan,kuitenkin 4000 euron remontista huolto puhui?
Voiko myyjä jotenkin väittää että tämä on käyttäjän vika?