Ei se tuokaan toimi kuin kakkosautovaihtoehtona. Autot on normiperheessä muualla kuin kotipihassa silloin kun aurinko paistaa.
Mä taas jätän auton aurinkoisena päivänä kotiin ja ajan pyörällä duuniin.. 12 km suuntaansa.. Jos haluaa kuntoilla, niin cyclocrossilla hikeen + lisälenkkiä oheen ja jos pitää pysyä kuosissa eikä suihkua, niin eVelolla kevyesti.. Kuntoa tai ulkoilua. Sadepäivinä voi sit ajella autolla ja käydä tankkaamassa Prismasta murkinaa... Ei toki toimi kaikilla, mutta yllättävän moni on vaan kasvattanut juuret autonsa penkkiin ja keksii vaan tekosyitä wanhojen tapojen jatkamiselle..
Edit: Ja ei kai kukaan kiellä sinne töihin paneeleita laittamasta..

Noissa maissa, joissa tekniikka viedään eteenpäin on yleistä, että ladataan töissä autoa ja aurinkosähkö on paljon pidemmällä..
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun en tiedä että miten tesloissa huollot menevät? Joku x km ja sitten huoltoon?
Tesla kai suositellee kerran vuodessa näyttämistä, onhan siinä kuitenkin jarrut, ohjaus ja jousitus. Moottorille tai voimansiirrolle ei käsittääkseni tehdä mitään. Jos vikaantuu, niin sama kuin iPhoneissa, uusi tilalle ja vanha menee jonnekin Palo Altoon syynättäväksi, notta mikä meni vikaan..