Tuli tuollainen "rytmihäiriö" esille Logtempillä.
Kun kompressori pysähtyy niin joskus höyrystimen lämpö nousee nopeasti ja lauhduttimen lämpö vastaavasti laskee.
Oliskohan tuossa nyt kyseessä ajoittain vuotoa kompressorin venttiileissä?
Tuossa häiriötilassa näyttäisi että kun kompressori on pysähtynyt niin kaasua vuotaa höyrystimeen ja siellä tapahtuisi lauhtumista joka näkyy nopeana lämpötilan kohoamisena heti kompressorin pysähtymisen jälkeen(?)
Vastaavasti lauhduttimessa lämpötila laskee samanaikaisesti.
Normaalisti höyrystimen lämpö on käyntijakson aikana -7C ja seisontajakson aikana +12C ,suunnilleen sama kuin höyrystimen ympäristölämpö koneen pohjalla.
Voiskohan ajoittaiset nesteisku oireet johtua kompuran venttiilien fuskaamisesta?Kun höyrystynyt kylmä lauhtuessaan muuttuu kaasusta nesteksi.
