Lämpöpumput > Oilon Geopro

Uusi EasyAce ohjaus

(1/21) > >>

Hilu88:
Tervehdys! Onko kenellekkään vielä tuttu mahdollisesti testikäyttäjänä tai muuten tämä esim. Cubehouseen nyt tuleva EasyAce ohjaus? Vaikuttaisi aika fiksulta ainakin esittelyvideon perusteella!

Roori:
Vahingossa myös tuon eilen huomasin, tainnut perjantaina saada julkistuksen...heikosti lieneen kellään mitään olla kerrottavana.
Videon anti sitä mitä ne yleensäkin on...krumeluurii...ehkä joskus aukee paremmin faktisempaa sisustaa.
Tuossa näyttää pesiytyneen Lässän värejä käyttöliittymään, onkohan taustalla Lässän organisaatio ja ohjaus!?

Näkyy olevan pelkkiä on/off pumppuja esitteessä ja vain A++  ???  matalan pään koneissa vaikka SPF-luvut ihan hyviä.
https://oilon.com/wp-content/uploads/2021/02/CUBE-EasyAce_FI.pdf
Onkos tuo nyt oikeins kun on SCOP ja SPF sama lokero/arvo, eiköstä ne ole eri asiat, SCOP kuvaa pelkkää lämmitystä ja SPF sisältää myös lämpimän veden.... kysyy hän?

Borö pannan vilahti videossa...onkos noissa tuon tekemät LV varaajat, mimmosia ovat?

Hilu88:
Empä tiiä onko nuissa kenen tekemät varaajat, mutta rosterista pitäs olla ja kierrukka lämmitys.

Alfonzo:
Yllättävää sikäli ettei tälläinen tullut ensin invertterimalleihin...

Tämä Oiloni ei taida olla kovassa suosiossa kirjoituksien määrästä päätellen, joten kokemuksia tämän(kin) toimivuudesta voi joutua odottelemaan aika pitkään.

Harmillisesti itse pumpusta on jätetty ohjauspaneeli kokonaan pois. Minua tämä vähän häiritsee sillä ei näiden etäohjauksien toiminta aina taida olla 100% varmaa (vrt. Niben Uplink)

Eipä taida olla kokemuksia sen enempää Oilonin Siemensin logiikankaan etäohjauksen toimivuudesta/käytettävyydestä...

Roori:

--- Lainaus käyttäjältä: Alfonzo - 09.02.21 - klo:09:11 ---Yllättävää sikäli ettei tälläinen tullut ensin invertterimalleihin...

Tämä Oiloni ei taida olla kovassa suosiossa kirjoituksien määrästä päätellen, joten kokemuksia tämän(kin) toimivuudesta voi joutua odottelemaan aika pitkään.

Harmillisesti itse pumpusta on jätetty ohjauspaneeli kokonaan pois. Minua tämä vähän häiritsee sillä ei näiden etäohjauksien toiminta aina taida olla 100% varmaa (vrt. Niben Uplink)

Eipä taida olla kokemuksia sen enempää Oilonin Siemensin logiikankaan etäohjauksen toimivuudesta/käytettävyydestä...

--- Lainaus päättyy ---
Joo niin on outoa kun nojaavat ensimmäisenä on/off...main striimi kumminkin panostaa inverttereihin, jo siitäkin syystä että malliston tarve kapenee, tarvitaan omakotilaajuudessa ~3 mallia.

Kyllä tuohon toimitetaan pumpun mukana joku tabletin tapane, semmonen tarttui omaan näkökenttään, luulisi sen olevan paikallisyhteydessä.

Mikä tuo ohjaus on, oletko varma että Siemens vai olisko Carel Lässän kautta!?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta