Lämpöpumput > Jämä

myUpway toiminta

<< < (4/4)

Lappanen:

--- Lainaus käyttäjältä: unga - 15.10.21 - klo:23:10 ---Meille on tulossa Jämän maalämpöpumppu.  Olen tässä miettinyt että miten tämän upwayn kanssa tekisi. Ilmankin sitä kai pärjää ja jostain käsitin että harvempi laitteensa kytkee verkkoon. Olisiko tästä mielipiteitä ja tai kommentteja, niin puolesta kuin vastaan.

--- Lainaus päättyy ---

Jos olet kiinnostunut laitteen toiminnasta ja sen yksilöllisestä säätämisestä, niin kannattaa vähintään historiatiedot ostaa eli se toinen 25€/v paketti.

Ite joutunut alussa pitkään etänä säätämään niin mulla myös se toinen saman hintanen paketti jolla säätöjä voi etänä tehdä.

Auttaa myös yllättävissä vikatilanteissa tuo etäyhteys.

aksutre:

--- Lainaus käyttäjältä: unga - 15.10.21 - klo:23:10 ---Meille on tulossa Jämän maalämpöpumppu.  Olen tässä miettinyt että miten tämän upwayn kanssa tekisi. Ilmankin sitä kai pärjää ja jostain käsitin että harvempi laitteensa kytkee verkkoon. Olisiko tästä mielipiteitä ja tai kommentteja, niin puolesta kuin vastaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo online palvelu kannattaa ilman muuta ottaa käyttöön. Alkuun pumppua joutuu säätämään ja etänä kätevämpää. Myöhemmin voi seurata kaivon lämpöä ja kulutusta ym.mitä nyt kukin pumppu merkki tukee.
Boschin etäohjaus on ilmainen ja vikahälytykset tulee suoraan kännykkään.
Lisänä minulla Husdata palvelu 30 eur/v. Satoja pumppuja, joiden toimintaa voi seurata online palvelusta
https://husdata.se/userlist.asp
Pystyy vertailemaan jos joku asia omassa pumpussa ihmetyttää. Tuki myös joihinkin Niben malleihin (Jämä).

unga:
Kiitos vinkeistä. Kyllä tuon laitteen toiminta sen verran kiinnostaa että enköhän tuon sitten ota käyttöön.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta