Nuo alla listatut tiedostot sain kun kerroin suunnittelevani GT-20:sen hankintaa ja yhdistämistä varaajaan öljy/puukattilan rinnalle:
Albatros2 - HP controller - Series B - User Manual - Edition 2.1 marked - FI - Käyttäjän käsikirja.pdf
Geopro GT + varaaja +puukattila.pdf
GT FI Installation Manual.pdf
GT20_28 107758v5 21112011 FI.pdf
Tuo Albatrosin manuska (243 sivua) oli suomeksi, se tietty helpotti kun erikoissanasto ei ollut niin tuttua. Sitten kun ihmettelin että kaikkia ohjausrivejä ei löytynyt manuskasta niin sain vielä lisäosan siihen, englanninkielisen tosin, mutta hyvä niinkin

.
Minulle yksi tärkeimpiä asioita tuossa isossa manuaalissa oli käsite laitoskaavio. Itse pumpun asennusohjeessa sanottiin siitä: Tätä ei saa muuttaa! Kuitenkin, koska meille tuli kaksi varaajaa, tuo laitoskaavion numero oli melkein ensimmäinen mikä muutettiin . Ja manuaalista oli se sekin etu, että sen tuella sain tehtyä varovaista optimointia. Varovainen tarkoittaa tässä: yksi muutos kerrallaan, kirjaus lokitiedostoon ja muutoksen vaikutuksen arviointia jokunen päivä. Lopputulokseen olen kyllä aika tyytyväinen.