On avaimet käteen muuten, mutta ei sisältänyt vanhan purkua. Eli mikä sitten on vanhan purkua, itse miellän sen vanhan öljykattilan poistamiseksi. Eli mun mielestä putkien ym. siirrot kuuluu heille. Jälleenmyyjä kävi tilan katsomassa, mutta ongelma on siinä ettei hän itse tee asennuksia. Ja jos asentaja olisi tullut eilen aamulla niin kuin oli sovittu, niin tilanne olisi selvinnyt ennen kuin purettiin kattila pois.
Kyllähän tuo homma nyt aika selkeä kaikenkaikkiaan mun mielestä on:
-Vanhan purku on nyt nyt tehty eli ne kaikki öljykamat mitä ulos on viskattu (jotka on olleet uuden tiellä) eikä enää käyttöön tule...tuosta sulle tulee lasku tuntitöistä niinkuin on sovittu.
-EDIT: Sen kattilan alla olleen nyssäkän piikkaus lienee tulee sun piikkiin myös lisälaskuna, kuinka lie valettu lattian päälle lisäke vai lähteekö koko kakku liikkeelle kun vähä potkasee...?
-Kaikki muu sitten kuuluukin siihen avaimet käteen urakkaan...myyjä on käynyt katsomassa homman>tarjonnut tietyn kombinaation>sinä olet ostanut sen>>>sitten vaan tehdään se homma.
-Jos myyjä ei tee asennuksia se ei ole sinun ongelmasi eikä sen seurauksista kuulu maksaa.
-Jos asentaja ei tuu niinku sovittu sen seuraukset ei ole sinun ongelma.
-Jos väliaikainen lämmitin on laitettu uusien tielle ja joudutaan siirtämään tjms. ei ole sinun ongelma.
-Ne tilatut/toimitetut vehkeet nyt vaan l
aitetaan sopimaan sinne pannuhuoneeseen ja siirtävät mitä pitää että sopii vieläpä järkevästi ja niin että jälkihuolto onnistuu kaikille vermeille. Olette nyt pohtineet hyvässä hengessä vaihtoehtoja miten vähentää 'avaimet käteen' urakan töitä ja sinulle tyydyttävää uutta ratkaisua ei ole esitetty (antaa autotallin olla niinku on suunniteltu).
-Homman ongelma on nyt ollut että myyjä-purkaja-asentaja sektorilla ei ole yhteistä säveltä...mutta se ei ole sinun ongelma.
Lopputulos pitää nyt vaan saada semmoseksi että voit hörpätä Juhla-mokkaa sen vierellä tyytyväisenä niinku mainoksissa

...jos nyt luistaa jostain niin se *ituttaa joka päivä.
Omantunnon mukaan voit sitten antaa jotain rahaa niistä lisätöistä joita ovat itse itselleen hankkineet, tai sitten voit olla maksamatta...tuon päättelet sitten joskus. Välipäivinä nyt vaan pelit laulamaan, eikös se tuossa ajassa onnistu.