Minä itse suhtautuisin varauksella Lässän lupauksiin suurista lämpimistä vesistä. Itsellä on 2 vuotta kokemusta V-mallista. Meidän tarpeisiin riittää, mutta tässä on nyt se huono puoli verrattuna noihin vaihtovena laitteisiin, että jos tästä haluaa suuria määriä lämmintä vettä, tarkoittaa se sitä, että koko varaaja on täynnä kuumaa, tämä ei taas ole hyvä hyötysuhteen kannalta.
Mielestäni näitä (siis Lässästä vain kokemusta), hehkutetaan ja mainostetaan vähän liikaa tuolla, että käyttövesi tulee puoli ilmaiseksi tulistuksen avulla. Se, että nämä tulistavat riittävästi tarkoittaa valitettavasti lattialämmitystalossa sitä, että alavaraaja pidetään tarpeettoman kuumana siihen nähden mitä lattioihin tarvitaan, käyttöveteen menevä energiamäärähän on paljon pienempi mitä lämmitykseen.
Nyt jos minä tekisin valinnan, meidän lattialämmitystaloon tulisi vaihtovena malli, pari vuotta sitten ei näistä ollut mitään käsitystä, tuli vain ns. talopaketin mukana nykyinen. Ei tämäkään huono ole, pienellä virityksellä olen jopa saanut omasta mielestä toimimaan hyvin.