Meillä pumppuna Nibe Fighter 1217-12, asennettu 2008.
Nyt syksyllä kun pumppua käynnisteltiin kesän jälkeen uudelleen, ei sitten enää pumpulta yhteistyöhaluja löytynyt. Teimme huoltopyynnön huoltokaareen sen jälkeen kun pumppua oli ilmattu ja vaikka ja mitä oli kokeiltu, niin ei mitään firmasta kuulunut. Tämän jälkeen soittoa Nibelle ja yhteydenottopyyntöä netin kautta, mutta aivan turhaan, ketään ei saanut puhelimella kiinni, eikä viesteihin yllätys yllätys vastattu.
No, joulukuussa sitten vihdoin ja viimein neljännellä yrittämällä saatiin huoltokaaresta lupaus puhelimitse että tulevat katsomaan pumppua joulun välipäivinä, vuodesta ei kyllä ollut puhetta.. Tällöin soitin itse, kun vaimokkeelle oli aikaisemmin ilmoitettu huoltokaaresta että ei pumpussa ole mitään vikaa, joten he eivät tule. No tietystihän huoltoaika meni tammikuun alkuun eikä välipäiville niinkuin oli sovittu.
Lausunto oli lyhyt ja selkeä, pumpusta oli kylmäaineet tipotiessään ja putket siinä kunnossa ettei niitä kannata korjata. Vika voi mennä takuuseen, joten saisimme lausunnon asiasta kun tällaista vikaa ei tässä sarjassa pitäisi olla.
Nyt on 23.1.2013, eli n. 4kk siitä kun eka kerran otimme yhteyttä asia tiimoilta, asia ei ole edennyt yhtään mihinkään, ei lausuntoa, ei toimivaa kylmäyksikköä eikä mitään. Kervan energialta tuli kuitenkin muistutus miksi aikanaan maalämpöön siirryimme, eli 1500euroa sähkölasku kun pumppu on lämmittänyt taloa sähköllä. No soitin Nibelle ja parin yhdistämisen ja uudelleen soiton jälkeen ei ketään huoltohenkilöä tai heidän esimiestään saatu kiinni, joten jätin soittopyynnön ja vannotin että joku soittaisi vielä samana päivänä, kun kerta nämä henkilöt olivat paikalla, mutta sopivasti varattuina. Nyt on kolme päivää mennyt soittopyynnöstä eikä edelleenkään ketään saa kiinni eikä kukaan soittele takaisinkaan.
Nyt alkaa oleen *****us

nibeä kohtaan sen verran suuri että tilaamme toisen liikkeen antamaan samanlaisen lausunnon viasta ja pyrimme vakuutusyhtiötä korvaamaan meille toisen merkkisen laitteen, sillä vuoto on äkillinen eikä tyypillinen vika kyseisessä laitteessa.
Onko muilla samoja ongelmia ollut vai mistä ihmeestä tällanen voi johtua?
Toivon että joku Niben heebo lukisi tätä ja joku edes korkeempi taho heidän firmassaan ottais asian hoitoon, mutta epäilen.
Kai nyt 4kk talvella on aika pitkä aika lämmityslaitteen poissaolemiselle vaiko ihan turhaan kitisen täällä?
Jos jollaki on asiaa, minut saa numerosta 0400 915 882 kiinni

Viestiä lähetetty Niben koko henkilökunnalle 23.1.2013 klo 13.49:12, katsotaan kauanko menee ennenkuin joku vastaa - jos tälläkään kertaa.

saa*na