Minä liityn tähän "kerhoon", GT20 vahvasti mielessä. Kaivoja piti tehdä 2x 200 vaikka 2x 180 olisi riittänyt korvaamaan 6000 litraa "arabian kultaa". Kaivoja saatiin porattua 201 + 184, bonuksena laitettiin putket myös vanhaan käyttämättömään porakaivoon 70 m.
Mutta teille syvien kaivojen tekijöille sanoisin, kysykää mitä Muovitechin turbocollectori tekisi lisähintaa (
http://www.muovitech.fi/?page=turbo). Meille tuli perinteiset kun en huomannut kysyä asiaa ajoissa. Jos hintaero selviää niin kertokaa minullekin. Toivottavasti hintaero on tarpeeksi iso ettei ala harmittamaan.
Ollaan lounais-suomessa, aamuisin käyn kusettamassa koiraa Muovitechin tontin reunalla... No se on vitsi mutta lähellä totuutta

Harkitsin jopa omien kollektoriputkien vaihdattamista ja vanhojen myymistä sika edullisesti, mutta olen juuri tulossa järkiini, en halua tarjouksia nykyisistä

Minulla vaikuttaa GT20:een edullinen hinta, 5v. takuu, jonkinlainen kotimaisuus ja yksinkertaisempi rakenne kuin tulistinpumpuissa, jotka sopivat kuulemma paremmin patteritaloihin.
2 varaajaa mielessä, öljylämmitys jää sarjaan maalämmön kanssa varalle ja kovia pakkasia varten, sähkökeskuksessa varauduttu nostamaan 3x 25A -> 3x35 A:han, ja jos vaimo valittaa, niin muutama 1-lehtinen patteri vaihtuu 2 lehtisiin.
Aktiivista jäähdytystä ei kai tule kun vaimokin pitäisi vaihtaa... hän ei hyväksy mitään "rumia" seinälle tulevia puhallinyksiköitä. Liitännät silti tulee maapiiriin odottamaan kuumia kesiä...
Ja maapiirin kaikki mahdolliset liitokset muoviliitoksilla, ei halkeile mutterit.
Liitteessä kytkentä. Pyysin Geoprolta vahvistusta että se on tuo.