Joo täällä Guntherin-maassa on niin kiirettä ettei ehi, kun pittee tehä töitä ja töitä ja syyäkin ja juuakin....ja joskus nukkuaki
Nii olikos tää se ketju jossa yritin heti alkaatten sovittaa se kytkentä jokonkin oikeeseen pönttöön, kun ei ne reiät niissä niin optimisti aina oo joka lähtöön?

Mitäs tuo V1-V2 siniyhdistäjä tekee, mitäs ajattelit menevän mihinkin?
Jos tuo aurinko jää odottamaan tulevaisuutta, niin eikös sen voisi valjastaa LKV esilämmön tuottajaksi, siis rinnalle tuon toisen kierukan...?
Ei kai tuolla 4-tiellä lattiahommssa mitään tee, pitää se pönttö alaosaltaan kumminkin ( LKV- takia) pitää niin lämpösenä että se alaosa lattiaan riittää aina (35C), vai onko niin kuumat lattiat

Patteripaluusta voi joskus tulla niin kuumaa että se on liikaa lattiaan, ehkä ei kannata tarjota V2:lle, vai voiko sulla olla niin matala talvi-paluu?
Patteri paluu olis ehkä hyvä sen varaajan ala-kierukan puoleenväliin...pahus siinä ei ole "koloa"!
Mulla oli siellä alaosan alhaalla vastuskolo johon laitoin patteripaluun, mutta kyllä se olis silti saanut olla inan ylempänä...eli molemmat paluut mulla menee pönttöön omiin reikiin ja tietysti sunttiensa kulmälle puolelle.
Kannattaako niitä paluita miksata ennen varaajaa, kylmimpään aikaan patteripiiri saa niin kylmää paluuta shuntille että joutuu ottamaan isompaa siivua varaajasta jne...taitaa siis loppua reiät, "ny mä vasta hokasin".
Siellä pöntön pohjalla ei siis ole noita 2. reikiä kuin 2 vai? ...mulla tais olla 3 ja lisäksi se vastuskolo 20cm ylempänä, eli yhteensä 4 koloo edusti alapäätä...no noin se sittn on.
summasummana...ei nyt oikein ymmärrä mitä tuosta kytkennästä olis hyötyjä?!