Tarjouspyynnöt > Lämpökaivot

KS Geoenergi

(1/5) > >>

rasse:
No niin nyt on reikä porattu ja putket vedetty sisään.

En voi muuta olla kuin tyytyväinen. Kaverit tuli silloin kuin oli sovittu ja kun porattiin, reilu 220 metriä niin he jaksoivat nätisti vastata kaikkeen  mitä tuli mieleen eli asiakaspalvelu kunnossa. Kun reikä oli valmis he siivosivat omat sotkunsa hyvin ennen kuin he jatkoi matkaansa.

Sitten oli mun vuoro kaivamaan oja vaakaputkille ja seinäreikien teko. Oli muuten aika vmäistä porata 400mm betoniseinän läpi missä oli ihan riittävästi rautaa.

Viikko kaivoporauksen jälkeen tuli toinen kaveri laittamaan sekä kaivo-että vaaka putket paikallaan, sekin meni ripeästi ja hänelläkin oli asenne kunnossa.

Ei voi muuta kun kehua heitä varsinkin kuin hintakin oli sopiva  ;D

klippan:
Sama virma kävi kesällä meillä, ei moitteen sijaa päin vastoin.
Meille tulivat kokonaisurakan kautta eli pumpun toimittajan kautta, mutta silti reiän hinta oli halvenpi kuin "naapurilla".
Heillä on muuten sama metri hinta oli kyseessä pehmeä taikka kallio. Mulle tuo oli oikeastaan huono, koska kallio tuli vastaan alta metrissä  :P

hannup:
Myös hyvät kokemukset kyseisestä firmasta. Hinta ja laatu kohdallaan :)

jusv:
Moro...samaa firmaa kyselin tuolla aiemmassa threadissäkin.

Saitteko vaakaputken asennuksen jne tuolta KS:n kautta vai mistä?

Jussi

rasse:
Samat kaverit laittoivat vaakaputket, kävi vaan pari viikkoa myöhemmin mun pyynnöstä koska oli mun homma kaivaa ränni ja saada reiät tehty ennen sitä.

Ja hyvin he sen tekivätkin.

Rasse

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta