Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ivt takuu korjaukset  (Luettu 5832 kertaa)

Poissa uimari

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
Ivt takuu korjaukset
« : 14.10.10 - klo:13:44 »
Onko muilla ollut ivt kanssa ongelmia korjauksista takuu aikana?

Raid

  • Vieras
Re: Ivt takuu korjaukset
« Vastaus #1 : 14.10.10 - klo:14:16 »
ei muuten muttta jos tarvii varasoia niin parempi kun menee naamatusten pyytämään, puhelimen välityksellä ei tule mitään aikaiseksi.
Takaisinsoitta sa odottaa maailmanloppuun asti.

Poissa uimari

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
Re: Ivt takuu korjaukset
« Vastaus #2 : 15.10.10 - klo:10:28 »
Joopa joo,tuota minä tarkoitin.Vaikka reklamois kirjallisesti niin ei tule vastausta.Onko niiden tarkoitus mustata IVT maine?
Isoista asioista ei ole kyse mutta olisi mukava saada enennen pakkasia hoidettua kuntoon.

Raid

  • Vieras
Re: Ivt takuu korjaukset
« Vastaus #3 : 15.10.10 - klo:23:32 »
Omasta hajosi 3-tie ventiilimoottori kesällä. Kyselin 2 paiksta Toinen IVT-virallinen aluehuolto  ei soitttanut koskaan takaisin, (laittoi meilin 3 vkon päästä että ei ole ehtinyt edes tutkia asiaa :) ).  Toinen soitti viikonpäästä ja sanoivat toimitus ajaksi väh 2 vkoa ja hinnaksi ~200€(tämä ei kyllä ollut edes IVT firma vaan ihan automaatio-yritys).   Tilasin itse moottorin saksasta hintaa 54€ tais tulla 5 päivässä kotiovelle.  E ipaljon vakuuttanut jos laite hajoaa. täytyy itse yrittää korjata niin pitkälle kuin pystyy.
« Viimeksi muokattu: 15.10.10 - klo:23:33 kirjoittanut Raid »

Poissa tkuu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 6
  • IVT HT plus 6C
Re: Ivt takuu korjaukset
« Vastaus #4 : 29.12.10 - klo:08:17 »
Pari vuotta sitten IVT:n ulkolämpömittari näytti +30C vaikka ulkona oli -5C. Soitto koneen asentaneelle firmalle ja kävivät samana päivänä vaihtamaan uuteen. Takuuhomma, ei kuluja.
--
Tuomo