Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hintaseuranta  (Luettu 12291 kertaa)

Poissa Juhani

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 6
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Hintaseuranta
« : 17.05.06 - klo:22:43 »
Jospa avaisi tällekin tuoteperheelle hintakeskustelun!

Eli millaisia kokoonpanoja olette kyselleet ja millaisia tarjouksia on tullut?

Itse olen kiinnostunut Exo Air Polaris ilma->vesi lämpöpumpusta, kun ei porakaivoa innostaisi alkaa talon nurkalle kairaamaan... Tarjousta odotellaan!

Poissa Ronke

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 3
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: Hintaseuranta
« Vastaus #1 : 22.05.06 - klo:22:10 »
Samaten kiinnostaa hinta. Tuote vaikuttaa järeältä, mutta odotellaanhan käyttäjäkokemuksia.

Kuulemma Ruotsissa ja Norjassa asennettu joitain vuosia satoja pumppuja mutta Suomessa en tiedä

Poissa Jens

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 11
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: Hintaseuranta
« Vastaus #2 : 03.09.06 - klo:21:49 »
@ Juhani

Millaisen tarjouksen sait? Itseäni kiinnostaa samoin Exo Air Polaris, mutta olisi kuultava ensin jolltakin käyttökokemuksia ja tietenkin vertailupohjaksi muiden käsityksiä hintatasosta.

Poissa JukkaI

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 16
  • Maalämpö, Ilmalämpo, Puulämpö?
Re: Hintaseuranta
« Vastaus #3 : 29.01.07 - klo:07:28 »
Itseäni kiinnostaa tuo Euronom + aurinkokerääjä. Lähetin asiasta kyselyn maahantuojalle joka ei vastannut kysymyksiini. Lähetti lähimmän jälleenmyyjän nimen. Jälleenmyyjän sivuilta huomasin, että kertoivat Euronom säätimestä.
Onko kellään tietoa onko suomen maahantuoja myynyt näitä lämpöpumppuja+ aurinkokeräimiä yhtään tänne? Ruotsin maahantuoja?

Poissa karmo

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 1
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: Hintaseuranta
« Vastaus #4 : 16.03.07 - klo:11:16 »
Hei!
Soitin maahantuojalle joka kertoi että tyhjiöputki aurinkokeräimiä on asennettu suomessa useaan kohteeseen. Sain parin referenssi kohteen yhteys- tiedot ja soitin heille. Toinen oli pitänyt kirjanpitoa panelien tuottamasta lämmöstä, aika vakuuttavaa tulosta.
Olen harkinnut laittavani itselleni samallaiset panelit, joilla lämmitän käyttöveden ja keväisn ja syksyisn lämpöä saa myös talon lämmitykseen.

Poissa Maallemuuttaja

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 53
  • Maalämpöä mieli...
Re: Hintaseuranta
« Vastaus #5 : 13.01.08 - klo:10:11 »
Voiskohan noita referenssitietoja saada vaikka yksityisviestillä? Aurinkolämmitys rinnakkaisjärjestelmänä kiinnostaa kovasti.

Poissa Roori

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 5 230
  • Maalämpo... Ollakko vai Ei....KYLLÄ
Re: Hintaseuranta
« Vastaus #6 : 17.02.08 - klo:19:50 »
Lainaus
Hei!
Soitin maahantuojalle joka kertoi että tyhjiöputki aurinkokeräimiä on asennettu suomessa useaan kohteeseen. Sain parin referenssi kohteen yhteys- tiedot ja soitin heille. Toinen oli pitänyt kirjanpitoa panelien tuottamasta lämmöstä, aika vakuuttavaa tulosta.
Olen harkinnut laittavani itselleni samallaiset panelit, joilla lämmitän käyttöveden ja keväisn ja syksyisn lämpöä saa myös talon lämmitykseen.
Minkähän suuntaisia nuo vakuuttavat tulokset ovat?
Onko jotain lukuja?

Poissa ep

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: Hintaseuranta
« Vastaus #7 : 09.07.08 - klo:16:53 »
Lainaus
Voiskohan noita referenssitietoja saada vaikka yksityisviestillä? Aurinkolämmitys rinnakkaisjärjestelmänä kiinnostaa kovasti.

Itse sain juuri ilmavesipumpusta ja varaajista tarjouksen, maksaa asennuksineen isoon ja vanhaan puutaloon 20000, mutta silti kuulostaa hyvältä, mutta kysymys on: Oletko saanut referenssiasiakkaiden yhteytietoja? Jos olet, voitko kertoa, mistä niitä sait.
Yst terv
ep

Poissa OriW

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
  • YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Re: Hintaseuranta
« Vastaus #8 : 20.10.08 - klo:02:23 »
Lainaus

Itse sain juuri ilmavesipumpusta ja varaajista tarjouksen, maksaa asennuksineen isoon ja vanhaan puutaloon 20000, mutta silti kuulostaa hyvältä, mutta kysymys on: Oletko saanut referenssiasiakkaiden yhteytietoja? Jos olet, voitko kertoa, mistä niitä sait.
Yst terv
ep

Yhteyden referenssiasiakkaisiin saa parhaiten  ottamalla yhteyttä ensin paikalliseen Euronom jälleenmyyjään

Referensiasiakkaitakaan ei ole mielekästä kiusata liiaksi joten tiettyä aitoa syvää kiinnostusta Euronomin tuotteisiin olisi mukava olla matkassa ;)