Lämpöpumput > Euronom

Hintaseuranta

(1/2) > >>

Juhani:
Jospa avaisi tällekin tuoteperheelle hintakeskustelun!

Eli millaisia kokoonpanoja olette kyselleet ja millaisia tarjouksia on tullut?

Itse olen kiinnostunut Exo Air Polaris ilma->vesi lämpöpumpusta, kun ei porakaivoa innostaisi alkaa talon nurkalle kairaamaan... Tarjousta odotellaan!

Ronke:
Samaten kiinnostaa hinta. Tuote vaikuttaa järeältä, mutta odotellaanhan käyttäjäkokemuksia.

Kuulemma Ruotsissa ja Norjassa asennettu joitain vuosia satoja pumppuja mutta Suomessa en tiedä

Jens:
@ Juhani

Millaisen tarjouksen sait? Itseäni kiinnostaa samoin Exo Air Polaris, mutta olisi kuultava ensin jolltakin käyttökokemuksia ja tietenkin vertailupohjaksi muiden käsityksiä hintatasosta.

JukkaI:
Itseäni kiinnostaa tuo Euronom + aurinkokerääjä. Lähetin asiasta kyselyn maahantuojalle joka ei vastannut kysymyksiini. Lähetti lähimmän jälleenmyyjän nimen. Jälleenmyyjän sivuilta huomasin, että kertoivat Euronom säätimestä.
Onko kellään tietoa onko suomen maahantuoja myynyt näitä lämpöpumppuja+ aurinkokeräimiä yhtään tänne? Ruotsin maahantuoja?

karmo:
Hei!
Soitin maahantuojalle joka kertoi että tyhjiöputki aurinkokeräimiä on asennettu suomessa useaan kohteeseen. Sain parin referenssi kohteen yhteys- tiedot ja soitin heille. Toinen oli pitänyt kirjanpitoa panelien tuottamasta lämmöstä, aika vakuuttavaa tulosta.
Olen harkinnut laittavani itselleni samallaiset panelit, joilla lämmitän käyttöveden ja keväisn ja syksyisn lämpöä saa myös talon lämmitykseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta